Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty Nejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDYNejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDY Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Úterý 12.12. 2017
Dnes má svátek Simona
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Na co si dát pozor při prvních jarních cyklovýletech?

13. 04. 2015 | Fitness
Zima se s námi nenávratně rozloučila a cyklistická sezona se tu. Jaro se tak opět hlásí se vší parádou. Po zimních a blátivých dnech se začne objevovat více sluníčko, se kterým se probudí k životu i příroda. Cyklisté nezahálí s přípravou. Ti rekreační se zas těší na pohyb na čerstvém vzduchu. Sestavili jsme pro Vás pár rad, co nepodceňovat při první jarní projížďce na kolech.

1. Helma – Standard, který snad musí dodržovat již všichni vyznavači ježdění na kole. Děti by jí měly dle zákona mít automaticky a důrazně ji doporučujeme i dospělím.

2. Dobré vybavení – Na silnice a cyklostezky byste asi neměli vyjet na babiččině skládačce. Dobré kolo je základem pohodlné jízdy. Pro opravdové fanoušky je samozřejmostí i kvalitní cyklistický dres a rukavice.

3. Pumpička – Můžete mít sebevíc skvělé kolo, ale pokud píchnete, tak Vás nic jiného než pumpička a náhradní duše na kolo nezachrání. Proto mějte ve svém vybavení na kole i duši s pumpičkou.

jarní cyklovýlety4. Dodržujte pitný režim – Na pitný režim po zimě je třeba dbát dvakrát tolik co předtím. Vyhnout byste se měli slazeným limonádám a alkoholu. Podle náročnosti trati by měl sportovec vypít minimálně 3 litry vody.

5. Zvolte vhodnou trasu – Nepřeceňujte své síly a naplánujte si takovou trasu, která bude ve Vašich silách. Berte ohled i na děti. V jarních měsících je velmi oblíbená například trasa z Prahy do Karlštejna a zpět vlakem.

6. Buďte připraveni na úrazy – Základní zdravotní vybavení na odřeniny a další zranění by mělo být ve Vaší výbavě stejně, jako je lékárnička povinna ve Vašem vozidle.  Dbejte i na zdravotní přípravu před výjezdem. Podporujte cirkulaci lymfy a krve ve Vašem těle. Vhodné jsou i procedury otužování nebo návštěva sauny.

7. Nepřemáhejte se – Nevyjíždějte na kole, pokud jste unavení, případně zvolte jednoduchou trasu, kterou zvládnete. Pokud přeceníte svoje síly, riskujete tím i svoje zdraví a případnou zlomeninu nebo odřeniny.

8. Sledujte počasí – Rodinný výlet na Karlštejn může pokazit i náhlá změna počasí či případný déšť. Den před výletem sledujte předpovědi meteorologů a zvolte to správné oblečení dle počasí. Pokud má například pršet, budou Vám cyklistické brýle k ničemu.
Užívejte příchod jara na plno.

Přejeme Vám bezpečnou jízdu a spoustu příjemných zážitků v nové sezoně.

Autor: Vojtěch Sládek
Foto: Creative Commons

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
Poslat emailem GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
Už se těším..až mi kolo muž zprovozní..Smajlík
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Potřebujete stylová a pohodlná křesla do pracovny? Vyberte si kvalitní kancelářské židle Hawaj.

NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KONTAKT  ? Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles