Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty Jak vyrobit budku z prkna?Jak vyrobit budku z prkna? Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimuTipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu
Chytrá žena na Facebooku
Miminka
Kategorie
Narozeninový poklad
Soutěžte o výhry za
více než 150 000 Kč
do konce zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Úterý 13.11. 2018
Dnes má svátek Tibor
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

10 důvodů, proč vyzkoušet těhotenskou jógu

20. 02. 2018 | Těhotenství
Gravidjóga neboli těhotenská jóga se i u nás těší čím dál větší oblibě. Prospívá nastávající mamince i miminku a kromě lepší fyzické kondice je před porodem uvede i do potřebné psychické pohody.
 
V těhotenství dochází k mnoha fyzickým, psychickým a hormonálním změnám. Cvičení těhotenské jógy pomáhá především v tom, že protahuje i posiluje svaly celého těla a hlubokého stabilizačního systému, čímž ho pomáhá připravovat na snadný porod.

Nastávající maminka se při těhotenské józe naladí na své tělo, uvědomuje si pocity i emoce a nachází vnitřní klid. Nácvik jógového dechu, správné dýchání a meditace přinášejí zklidnění, a proto se mohou hodit při porodu. Při takovém cvičení se uvolňují hormony štěstí – endorfiny, po kterých cítíme radost a harmonii.

Samotné cvičení je prospěšné v tom, že předchází bolestem zad, snižuje riziko výskytu trombózy, vysokého krevního tlaku, těhotenské cukrovky, uvolní hrudník a zlepší krevní oběh.

jóga v těhotenstvíJak vypadá hodina těhotenské jógy?


Cvičení těhotenské jógy se zahajuje krátkou relaxací, dýchacími cviky na uvolnění a zklidnění. Dochází k přenesení pozornosti z vnějšku dovnitř, ke svému tělu a dechu. Poté následují cviky na zahřátí a protažení. Jednotlivé jógové pozice (ásány) jsou přizpůsobeny graviditě, cvičí se vestoje, vsedě a v lehu na boku.

Každý cvik je propojen s dechem a uvědoměním si toho, která část těla zrovna pracuje. Někdy se cvičí modifikovaný pozdrav slunci, jindy se používají jako pomůcky míče.


10 důvodů, proč vyzkoušet těhotenskou jógu


1. Budete v lepší fyzické kondici
2. Dělá dobře miminku
3. Zpevňuje a uvolňuje svaly potřebné k porodu
4. Snižuje stres
5. Dodá vám sílu
6. Zklidní vás a naučí vás lépe vnímat své tělo
7. Dechová cvičení podporují proudění lymfy
8. Podle vědců zlepšuje imunitu
9. Naučíte se pracovat se svými emocemi
10. Objevíte nový svět, který dost možná neopustíte ani po porodu.

Zdroj, foto: Monkey´s Gym

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !