Jak vyrobit budku z prkna?Jak vyrobit budku z prkna? Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimuTipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Nejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDYNejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDY
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Vánoční strom
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Čtvrtek 13.12. 2018
Dnes má svátek Lucie
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

5 tipů, jak si udržet novoroční fitness předsevzetí

22. 02. 2018 | Fitness
Máme tu leden a jako každý rok i spoustu předsevzetí. Určitě si mnoho z Vás dalo jako předsevzetí více sportovat, správně jíst, zhubnout atd. Bohužel spousta z nás na splnění těchto snů nemá dostatečnou vůli. Ano, právě vůle je to, co nám stojí v cestě.

My si tedy dáme dnes několik tipů, jak svá předsevzetí naplnit, a hlavně udržet dlouhodobě.

1. Stanovte si cíl
Nemyslím tím cíl „zhubnout“, ale opravdu reálný cíl. Například za měsíc zhubnu 3 kg. Toto je reálný a celkem snadno udržitelný cíl. Chcete zhubnout 15 kg? Ok není problém, řekněte si, že každý měsíc dáte dolu 3 kila. To zní mnohem lépe než „někdy zhubnu 15 kg“ ne? Berte v potaz, že nejde vše hned. Musíte začít postupně, upravit jídlo, začít pomalu cvičit a to chvíli trvá. Ale věřte, výsledek stojí za to.

5 tipů, jak si udržet novoroční fitness předsevzetí2. Udělejte si pravidelně čas
Právě to slovíčko „pravidelně“ je velmi důležité. Řekněme například, že máme každé Po – st – pa po práci volno. Na tyto dny si do diáře zapište cvičení a snažte se tyto dny vždy dodržet. Po pár týdnech zjistíte, že vlastně už jdete do fitka automaticky a těšíte se tam. Po celém dni vypnete, odreagujete se a uděláte něco pro svůj cíl. To samé platí u jídla. Stále slyšíme „nemám čas si vařit“. Ok udělejte si vždy v neděli 2 hodiny odpoledne volna. V této době si zvládnete připravit jídlo na celý týden. Ráno pak jen vstanete, vezmete krabičky a jdete. Nic víc. Není to tak složité, jak se zdá.

3. Motivujte se
Právě motivace je to, co nás žene dál. Jak se motivovat? Kupte si nové oblečení do fitka, najděte podobně smýšlející lidi jako jste Vy, mějte radost z maličkostí, inspirujte se u lidí, které obdivujete. I takové drobnosti udělají hrozně moc. Ať už jsou to ty nové legíny, které se Vám tak moc líbily a už se těšíte, až si je ve fitku obléknete. Ať je to první kilo na váze dole, které Vás žene za dalším. Nebo třeba někdo koho sledujete a obdivujete a říkáte si „jo, tak takhle nějak bych to jednou chtěla také“.

4. Najděte si správnou aktivitu pro Vás
Představa zvedat činky Vás uvádí do rozpaků? Jít do fitka kde na Vás všichni „koukají“ je odstrašující? Běhání Vás nikdy nebavilo, ale všichni říkají, jak je super? Ne. Najděte si správnou aktivitu pro Vás. To co Vás bude bavit. Je jedno jestli je to hodina zumby, protože milujete tanec. Nebo jóga, protože nic rychlého není pro Vás. Běh Vás děsí, ale kolo to je jiná? Tak šup na něj. Každý jsme jiný, každý máme raději to své. Najděte si pohyb, který Vám bude dělat radost.

5. Překonávejte se
Někdy přijdou dny, kdy se Vám opravdu nechce nic. Nejraději byste vybrakovali cukrárnu a celý den leželi na gauči. A to jsou ty dny, co Vás posunou nejdále. V tu chvíli si řekněte „takhle ne, já mám svůj cíl“. Zvedněte se, jděte se pořádně zpotit na cvičení, dejte si své zdravé dobré jídlo a věřte mi, večer budete mít tak skvělý pocit jako dlouho ne. Opakujte si svůj cíl, říkejte si proč jste si ho dali. To, že chcete zhubnout je super, ale chceme být přeci i zdraví a v kondici. A o tom to celé je.

Autorka: Monika Šveňhová
osobní trenér


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !