Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty Nejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDYNejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDY Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Středa 13.12. 2017
Dnes má svátek Lucie
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Chytré Ženy, pojďte si zaběhat!

31. 03. 2014 | Fitness
Běhání je v současnosti čím dál populárnější. Ve městech i v přírodě potkáváme běžce doslova na každém kroku. A co teprve až přijde opravdové jaro! Při běhání si totiž vyčistíte hlavu, odběhnete od svých starostí, nabijete se energií a máte pak sama ze sebe radost. Běh má proto v oblibě stále více žen.

Proč zrovna běh?

Dobrých důvodů jsou spousty. Běh je člověku naprosto přirozený pohyb, podobně jak chůze. Je ideální, když chcete zhubnout, posílit kondici nebo se jen odreagovat na čerstvém vzduchu.

7 důvodů, proč si jít zaběhat

• Spálíte mnoho kalorií.
• Běhat může kdokoliv.
• Běhat můžete kdykoliv.
• Nepotřebujete nákladné vybavení.
• Redukujete stres.
• Získáte ztracenou energii.
• Poznáte další běžce.

Dámy, pojďte si zaběhat!

Jak na to

Běh si zamilujete v každém věku. Když s během začínáte, je důležité nepřepálit začátek. Odborník na amatérský běh Jiří Čepura radí: „První tři měsíce můžete věnovat obyčejné chůzi, která bude postupně přecházet v jogging respektive indiánský běh – kombinaci chůze a běhu.“

Cílem prvních „výběhů“ je zvládnout 45 minut chůze bez křečí, v kuse a plynulém tempu ideálně 3krát týdně. A i poté je důležité běhat pomalu – to udrží váš tep v optimální frekvenci (kolem hodnoty 130), což umožní tělu spalovat větší množství kalorií. Ve chvíli, kdy se dostanete do formy, je potřeba zakoupit vhodnou běžeckou obuv.

Několik rad pro správný běžecký styl

Pokud chcete běhat správně, přinášíme několik rad, na co si při běhu dát pozor:
Chodidlo by se při běhu mělo dotknout země vždy napřed střední částí, nikoli patou či špičkou. Trup je velmi mírně nakloněn dopředu, celé tělo zůstává v ose. Ruce jsou ohnuty v pravém úhlu a pohybují se přimknuty k tělu dopředu a dozadu. Ramena jsou uvolněná a hlava vzpřímená, pěsti mírně sevřeny.

Zdroj, foto: Mizuno

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
Poslat emailem GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj

Další fotografie ke článku Chytré Ženy, pojďte si zaběhat!:

Chytré Ženy, pojďte si zaběhat!
Chytré Ženy, pojďte si zaběhat!
Chytré Ženy, pojďte si zaběhat!
Chytré Ženy, pojďte si zaběhat!
Chytré Ženy, pojďte si zaběhat!
Chytré Ženy, pojďte si zaběhat!
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
já mám rychlou chůzi v práci,někdy i běh,tak jsem někdy ráda,jak si chvilku spočnu
Obrázek uživatelky
profil
Také dávám přednost rychlé chůzi, nejraději nordic walking. Já bych toho moc neuběhla. S hůlkami mi to jde nejlíp a jsem v přírodě.
Obrázek uživatelky
profil
prý je lepší rychlá chůze jak běh...netrpí tak klouby Smajlík
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Potřebujete stylová a pohodlná křesla do pracovny? Vyberte si kvalitní kancelářské židle Hawaj.

NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KONTAKT  ? Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles