Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024 8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 19.04. 2024
Dnes má svátek Rostislav
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Došla vám zubní pasta? Sáhněte si na prsa

4. 09. 2019 | Nemoci
-Komerční sdělení-

Sensodyne a Loono se spojují

ve společné kampani

Sáhněte si na prsa





V České republice ročně rakovinou prsu onemocní kolem 6000 žen. Až u 90% procent z nich je nádor odhalen včas, díky prevenci. I přes to většina žen u nás zapomíná na fakt, že pravidelné samovyšetření prsou je důležité. V České republice proto startuje zajímavá aktivace zaměřená právě na prevenci proti rakovině prsu.  

Karcinom prsu patří mezi nejčastější závažná nádorová onemocnění nejen u žen v České republice a na Slovensku, ale i ve světě. Výskyt rakoviny prsu je navíc stále častější. Mohlo by se zdát, že se tato problematika týká pouze žen ve věku od 45 let, ale opak je pravdou. Rakovinou prsu může žena onemocnět již v teenagerovském věku, a dokonce může potkat i muže. Právě proto, že je třeba prevenci nepodceňovat, se výrobce značky zubních past Sensodyne rozhodl na tuto problematiku upozornit.

Sensodyne a Loono „Myslíme si, že prevence je důležitá, a to nejen co se týče citlivosti zubů, ale i v rámci vážnějšího tématu – rakoviny prsu. Víme, že zubní pasta vydrží zhruba měsíc. Jako připomínku samovyšetření prsu, které si má každá žena provádět právě jednou měsíčně, jsme proto připravili kampaň s názvem ‚Došel Sensodyne? Sáhni si na prsa‘. V České republice patří Sensodyne mezi nejprodávanější značky zubních past zaměřených na citlivé zuby. Dokonce jsme nedávno vyhráli cenu ČESKÉHO SUPERBRANDU. Právě proto, že jsme silná značka, doufáme, že i naše kampaň bude úspěšná. Celé to začalo jednoduchou myšlenkou,“ uvedla brand manažerka značky Sensodyne, Vanda Študentová.

Samovyšetření prsou není nic náročného. Mnohem těžší je vzpomenout si každý měsíc a provádět ho pravidelně. Jakmile Vám tedy dojde zubní pasta, je čas na kontrolní samovyšetření prsou.
V rámci kampaně se výrobce značky zubních past Sensodyne spojil s organizací Loono.
„Velice nás potěšilo, když nás výrobce zubních past značky Sensodyne oslovil ohledně spolupráce v rámci kampaně na podporu informovanosti o samovyšetření prsu a celkové prevenci. Je to téma, kterým se již dlouhou dobu zabýváme a věříme, že také díky této společné kampani budou ženy z České a Slovenské republiky prevenci proti rakovině prsu věnovat větší pozornost. Jsme rádi za každou spolupráci, která dává smysl,“ uvedla zakladatelka Loona, Kateřina Vacková.
Došel Sensodyne

Nezisková organizace Loono je tým mladých lékařů, studentů lékařských fakult a několika nadšenců, kteří už v oblasti reprodukčního zdraví, prevence onkologických a kardiovaskulárních onemocnění vyškolili více než 50 000 lidí. Právě díky skvělým výsledkům je výrobce značky zubních past Sensodyne oslovil ke vzájemné spolupráci.

Celá kampaň má za cíl zvýšit povědomí o důležitosti prevence proti rakovině prsu v České republice i na Slovensku.





Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !