Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Bramboráky - nejoblíbenější receptyBramboráky - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 21.09. 2018
Dnes má svátek Matouš
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu

24. 05. 2015 | Knižní tipy
Název knihy: Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Autoři: Voříšek Karel, Vysekalová Jitka
Nakladatelství: Grada
Datum vydání: 7.4. 2015
Formát: 160 x 240 mm
Počet stran: 224
Cena: 299 Kč

První kniha nejoblíbenějšího moderátora a lektora komunikace Karla Voříška a marketingové expertky Jitky Vysekalové. Vydejte se se s nimi na čtivou a poutavou cestu přes uvědomění si svého vlastního já a budování osobní image až k samotnému mluvení na veřejnosti a přesvědčivému vystupování.

Image je nejen naším obrazem, který si o nás okolí vytváří na základě informací a osobních zkušeností, ale především by měla vycházet přímo z nás, měla by odpovídat naší osobnosti. Tuto osobnost můžete navzdory vlivu genů či výchovy do značné míry sami ovlivnit. Jaký jste typ temperamentu? Jste zaměřením introvert, nebo extrovert? Pomocí praktických cvičení a osobnostních testů poznáte lépe sami sebe i své okolí. Zjistíte, jak působíte na druhé a jak toho využít při řešení konfliktů.

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davuAť už chcete přivést k dokonalosti svou osobní nebo profesní image, v knize naleznete rady, jak svého ideálu dosáhnout. Dozvíte se, jakou roli hraje móda a oblečení, vzhled, pověst, řeč těla, vystupování a chování, jaký vliv mají barvy či jak se „naučit vkusu“. Neschází ani návod, jak se stát charismatickou osobností.

Naučíte se mluvit přesvědčivě a tak, aby vám lidé rozuměli. Autoři vám ukážou, jak na trému i proč a jak být asertivní. Provedou vás úskalími veřejného projevu, upozorní na časté chyby, seznámí vás s artikulací, intonací, frázováním i řečí těla. Zjistíte také, jak si udělat ze stresu spojence či předejít syndromu vyhoření a mnoho dalších užitečných tipů do života.

Celá kniha je napsána čtivou a srozumitelnou formou a je plná praktických příkladů, cvičení a testů, které vám pomohou lépe poznat sami sebe a nikdy se již neztratit v davu.

O autorech knihy Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu:


Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., vystudovala psychologii na FF MU v Brně, kde později získala doktorát na FSS. Je dvojnásobnou prezidentkou: České marketingové společnosti a Lady Wine Clubu, obojí dělá ráda. Byla i ředitelkou vlastní výzkumné agentury Marktest. Také radí ostatním, pokud se zajímají o psychologii trhu a reklamy, a má zkušenosti s marketingovým výzkumem.

O znalosti, které za mnoho let praxe nasbírala, se dělí se studenty UTB ve Zlíně, VŠE v Praze a můžete ji potkat i na odborných seminářích a konferencích. Napsala mnoho knížek, většinou odborných, na téma psychologie reklamy - jak se chováme jako spotřebitelé, co s námi dělají emoce, když vystupujeme v roli zákazníka - i o tom, jak to všechno zkoumat. Vydala sbírku veršů Mým láskám a chystá se na další, věnované lásce k nápoji ušlechtilému, jakým je víno. Jen co přestane psát ty odborné knížky a prázdniny jí zůstanou na veršování.

PhDr. Karel Voříšek vystudoval FF UK v Praze, kde získal i doktorát. Na rozdíl od Jitky se mu prezidentování zatím vyhnulo, i když, jak s oblibou říká, "nikdy neříkej nikdy". Začínal jako programový hlasatel, pak moderátor a redaktor v Československé televizi Praha. Podnikatelské zkušenosti získal jako spolumajitel reklamní agentury, ředitel akciové společnosti i obchodní ředitel public relations agentury. V roce 1998 se znovu objevil před televizní kamerou, tentokrát jako moderátor zpravodajství.

Od května 2013 je moderátorem Zpráv televize Prima. Vede přednášky a semináře na téma "Dokonalá rétorika a přesvědčivé vystupování", a to jak pro firmy, úřady a jednotlivce, tak i na vysokých školách. A také píše verše a dělí se o ně s návštěvníky krásných poetických večerů Šansonění.


Tuto knihu Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu koupíte v knihkupectví a na internetových stránkách nakladatelství Grada.cz

Vendula Vrablová
ChytráŽena.cz

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj

Další fotografie ke článku Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu:

Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
Jak být přesvědčivý a neztratit se v davu
 
Čtěte také



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !