Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimuTipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu Jeřabiny - nejoblíbenější receptyJeřabiny - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Výherní anketa
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Úterý 19.11. 2019
Dnes má svátek Alžběta
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Jak zhubnout břicho s cvičební pomůckou XUP

31. 10. 2019 | Fitness
Cvičením s pomůckou XUP můžete poměrně rychle dosáhnout pevných, plochých břišních svalů. Důležité je zvolit přiměřenou obtížnost a udržet správnou techniku cvičení. O všem si více prozradíme v tomto článku.

Tento článek je doplněný o tréninkové video, které naleznete zde XUP - posilovací věž. Ve videu jsou jednotlivé cviky poskládány tak, abyste břišní svalstvo procvičili komplexně, v krátkém čase a s důrazem na výsledek. Doporučuji cvičení provádět každý den.

1) Jakou zvolit obtížnost při cvičení břicha

Obecně lze říci, že vhodnou obtížnost cvičení při cvičení břicha s cvičební pomůckou XUP zjistíte až když daný cvik několikrát provedete. Pokud Vás bolí v oblasti beder a neudržíte mírně podsazenou pánev, pak si musíte cvičení zjednodušit. Pokud zvládnete celý trénink bez větší námahy, pak je zapotřebí si cvičení ztížit. Dle charakteru cvičení lze obtížnost měnit posunem opěrných bodů vpřed či vzad, změnu můžete provádět plynule během cvičení.

XUP2) Jaká je správná technika cvičení břicha

Správná technika cvičení znamená udržení správné polohy všech tělesných segmentů po celou dobu cvičení. Při cvičení břicha s XUP si hlídejte následující segmenty - brada svírá s krkem pravý úhel, hlava je vytažená a v prodloužení páteře, ramena jsou stažena směrem k hýždím a mírně vzad, pánev je v mírném podsazení.

3) Jak dýchat při cvičení břicha

Velmi důležité při cvičení břišních svalů je kontrola dechu. Břišní svaly jsou pomocným výdechovým svalstvem. Aby při cvičení docházelo k jejich aktivaci v plném rozsahu, je důležité při zkracování břišních svalů vydechovat. Naopak nádech by měl probíhat při prodlužování břišního svalstva. Snažte se při cvičení břicha s po celou dobu dýchat nosem a nádech směřovat do spodní části břicha.

Abyste výsledku dosáhli co nejdříve provádějte cvičení na břicho každý den. S XUP Vás cvičení bude bavit a brzy uvidíte výsledky. Přeji pevnou vůli a hurá do toho.

Autor: Mgr. Ondřej Diviš
XUP - domácí posilovací věž


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj

Další fotografie ke článku Jak zhubnout břicho s cvičební pomůckou XUP:

Jak zhubnout břicho s cvičební pomůckou XUP
Jak zhubnout břicho s cvičební pomůckou XUP
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
tosnad ani nee
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Přehledné srovnání bankovních i nebankovních půjček online na Usetreno.cz



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles