Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Bramboráky - nejoblíbenější receptyBramboráky - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
pondělí 24.09. 2018
Dnes má svátek Jaromír
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Naučte se před spaním vypnout mozek, jinak si zaděláváte na potíže

20. 03. 2018 | Péče o tělo
-Komerční sdělení-

Přijdete po stresujícím dni z práce domů a jste opět v jednom kole. Když už máte konečně chvilku čas, doháníte, co jste během uplynulého týdne nestačili. Zní vám to povědomě? Pokud ano, měli byste zbystřet. Máte nejvyšší čas, abyste se zastavili a změnili své zažité stereotypy. Dlouhodobé přepětí může vyústit ve zdravotní potíže.

Mezi první signály patří podrážděnost a přecitlivělost. Stres se totiž projevuje také na náladě, a to, co byste jinak přešli, se vás najednou dotýká. Můžete mít nechuť k jídlu, nebo trpět druhým extrémem, že cokoliv se objeví ve vaší blízkosti a obsahuje cukr, okamžitě mizí. Když večer uléháte do postele, abyste se vyspali, nemůžete usnout, protože se vám celý den vrací. Všechny nepříjemné okamžiky máte opět před očima a mozek „šrotuje“ a nic ho nemůže zastavit. Ve vaší hlavě se rozvíjejí nejrůznější scénáře, co jste měli říct či udělat jinak.  

Pokud máte podobné problémy déle než týden a nedaří se vám usnout, měli byste začít hledat pomoc. Jinak si můžete „zadělat“ na mnohem větší potíže. Nedostatek spánku může vést k nespavosti, která zvyšuje riziko infarktu, mrtvice či deprese. Ovšem i několik dní bez kvalitního odpočinku a regenerace vede ke snížení pozornosti a oslabení imunity.

Swiss Sleepnox ForteZměňte denní režim a vydejte energii


První, co se musíte naučit, je relaxovat. Pracovní starosti si domu nenoste. Najděte si činnost, při níž si dokážete vyčistit hlavu. Ideální je třeba sport. Postačí i půl hodinka jógy nebo pilates. Stejně dobře může fungovat i procházka. Na ni vezměte třeba domácího mazlíčka, jehož nadšení bývá nakažlivé. Při pohybu vybijete přebytečnou energii a budete se díky endorfinům cítit lépe. Je-li venku nevlídno, či nejste sportovní typ, zkuste třeba ruční práce. Zaměstnáte místo těla mysl, což se také počítá.



Ke zklidnění a usnutí pomohou bylinky


Swiss Sleepnox fortePoté, co přijdete na jiné myšlenky, je třeba se zklidnit. Teprve pak se vám podaří usnout. Zde poslouží bylinky, které jsou ideálním přírodním prostředkem. Mezi nejužívanější patří kozlík lékařský, jenž pomáhá při zklidnění a osvědčil se také při nespavosti způsobené nervovým vyčerpáním, přepracováním a stresem. Jeho pozitivní vliv dokládá i mnoho vědeckých studií. Musíte však být obezřetní při volbě preparátu, abyste zvolili takový, který obsahuje dostatečné množství extraktu z byliny. Například přípravek Swiss Sleepnox forte obsahuje v jedné kapsli 600 mg kořene kozlíku a je nejsilnějším doplňkem stravy na trhu. Díky tomu se jedná o osvědčený preparát, na který se můžete spolehnout. Užívat byste jej měli půl hodiny před spaním.

Kozlík se často používá ve směsi s dalšími léčivými rostlinami, které jeho účinek prohlubují a vy se snáze uvolníte a usnete. Mezi takové patří mučenka, chmel a meduňka. Velkou výhodou bylinek je to, že nejsou návykové oproti farmakům na předpis od lékaře. Můžete je tedy užívat bezpečně i dlouhodobě a nemusíte mít obavy. Vzhledem k postupnému rozvoji účinku se pro řešení nespavosti doporučuje nepřetržité podávání po dobu alespoň dvou týdnů.

Nastavte si rituály


Podle odborníků je dobré si udělat rituály, které zakončí den před spánkem. Mezi ně může patřit horká koupel, poslech uklidňující hudby nebo četba. Tělo si postupně začne přivykat, že jsou to činnosti před spaním. Zklidníte se a začnete se cítit ospalí. Ovšem věnujte jim maximálně 30 minut a rozhodně byste se během tohoto času neměli nechat vyrušovat čímkoliv, co by vás mohlo opět přimět přemýšlet o práci či záležitostech, které jsou pro vás stresující. Jinak by totiž veškerá příprava přišla vniveč a spánek byste opět odehnali.




Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
23. 03. 2018 11:41 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:38 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:34 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:29 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:25 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:21 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:17 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:13 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:09 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:04 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 11:01 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
23. 03. 2018 10:56 Sebrán "Mašle" za 2 bodů
Obrázek uživatelky
profil
A pok kdo tady provokuje!!!
Ale když čítávám "uživatelka nevložila žádné fotky", tak o tom svém chlapství pochybuji....Ale je mi s váma fajn, chlap mezi chytrými ženami....VTIPNÝMI!
Obrázek uživatelky
profil
Děkuji. To mám za to, že mi včera nepadali zajíčci ušáčci Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
blahopřeji, já 10, jak říkám dlouhé intervaly
Obrázek uživatelky
profil
mašle pomlázka,taky se hodí
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles