Bramboráky - nejoblíbenější receptyBramboráky - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty Jak vyrobit budku z prkna?Jak vyrobit budku z prkna?
Chytrá žena na Facebooku
Výherní anketa
Kategorie
Narozeninový poklad
Soutěžte o výhry za
více než 150 000 Kč
do startu zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Sobota 20.10. 2018
Dnes má svátek Vendelín
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Nerovný boj dětí s reklamou

9. 02. 2011 | Zajímavosti

„Není povolena žádná reklama, která vede děti k tomu, aby si myslely, že pokud nebudou vlastnit inzerovaný produkt, stanou se jakýmkoliv způsobem méněcennými ve vztahu k jiným dětem.“ (Materiál vydaný Radou pro reklamu České republiky)

 

            Rychlé, barevné, plné kamarádů, sbírání, rozkazů a melodie. Tak by se daly shnout hlavní znaky reklam, které jsou zaměřené na děti. Reklamy pro děti jsou vzhledem k cílové skupině nejspornější. Podle materiálů vydaných Radou pro reklamu by žádné reklamy pro nejmenší existovat neměly, neboť  není dovolená žádná reklama, která by přesvědčovala děti k tomu, aby chtěly zobrazovaný produkt. Stačí si však zapnout televizi v sobotu dopoledne a zjistíte, že realita je trošku jiná...

 

            Jaké jsou tedy typické znaky těchto reklam? Nejčastějším je to, že jsou zobrazovány děti v kruhu svých kamarádů. Ano, právě s touto hračkou budeš mít mnoho kamarádů (bez ní budeš outsider, se kterým si nikdo nebude chtít hrát). Taky je důležité, abys stejně jako další tví kamarádi sbíralo vše z dané série (ať už jsou to hračky, kartičky, magnetky nebo nálepky). To je naprosto nezbytné, neboť jinak si s tebou žádné jiné děti nebudou hrát. No a hlavně: musíš je posbírat všechny! Nemůžeš se přece spokojit se třemi nálepkami, když v sérii jich je deset!

           

            Hlavní je, aby tě reklama zaujala. Takže kamarády už vidíš, teď záleží na tom, co uslyšíš. Tak, abys reklamu poslechlo, bylo by vhodné, aby ti informace sděloval dospělý hlas, to víš, jsi dítě, dospělé se musí poslouchat. A navíc: bude ti to říkat jako rozkaz, reklama chce, abys ji poslechlo.  Ale aby tě to zase příliš neodradilo, tak ti přidáme nějakou líbivou melodii, nějakou, kterou si budeš moct pobrukovat, která se ti vryje do paměti, a od toho už je malý kousek k tomu, abys začalo přesvědčovat rodiče, že bez dané věci nemůžeš žít.

           

            Tak, když se tohle všechno krásně zkombinuje, nemáš, chudáku, proti reklamě moc šancí. Jsi ještě dítě, které se neumí bránit, a já jsem reklama, na které pracuje mnoho dospělých odborníků. Takže utíkej za rodiči, breč, kopej, vztekej se, hlavně když ti námi nabízenou hračku či dobrůtku koupí!

                                        

Habaďúra – čtenářka

ChytráŽena.cz


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
Hodnocení
Nelíbí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Líbí
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Komentáře
« Předchozí   1   2  Následující » 
Obrázek uživatelky
profil
skvele napsane! Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
děti a reklama na hračky to je boj,vždyt všechny hračky jsou tak krásné,moc dobře napsanéSmajlíkSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
ale všechno je to pak jen na (o) rodičích SmajlíkSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
Napsala jsi to velice dobřeSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
naše dcera se přiznala, že jako malá sledovala reklamy především před Vánocemi a podle reklam psala dopis JežíškoviSmajlík
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles

Bankovky