Bílý a červený rybíz – zdravé ovoce výrazné chutiBílý a červený rybíz – zdravé ovoce výrazné chuti Čas malinČas malin Rebarborový koláč - nejoblíbenější receptyRebarborový koláč - nejoblíbenější recepty Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty
Chytrá Žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Sobota 19.08. 2017
Dnes má svátek Ludvík
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Reklamo, reklamo, řekni mi, proč vlastně jsi?

7. 01. 2011 | Zajímavosti

„Hurá! Pojďte do nejlepšího ze všech světů, do pozemského ráje, království štěstí, zaručeného úspěchu a věčného mládí. V této kouzelné zemi se stále modrou oblohou neposkvrní žádný kyselý déšť zářivou zeleň listí, na růžové dívčí pleti se nezjeví ani pupínek, třpytivé karoserie aut nedoznají škrábanců (…) Městskými zácpami se proplétají jako úhoři, nikdy nejedou ponurými předměstími, vyhnou se osmahlým umývačům oken na křižovatkách a tiše dojedou do velkých bytů s drahými zařízeními anebo do venkovských vil.“(O. Toscani: Reklama je navoněná zdechlina)

            Reklama. Někdy do naších domovů vstupuje elegantně, jindy se kolem nás snaží projít téměř nenápadně a někdy na nás vysloveně útočí. Ale o co jí vlastně jde? Je jejím smyslem opravdu jen  prodat výrobek? Ne tak docela. Reklama kromě výrobků "prodává" i životní styl, který s daným zbožím souvisí. Často se v nás snaží vyvolat pocit, že šťastni budeme jedině tehdy, když si koupíme propagované zboží. Jen si vzpomeňte na různé reklamy, které nabízejí kosmetiku či přípravky na hubnutí – s daným přípravkem budete (alespoň podle reklamy) vypadat tak mladě, jako dvacetiletá dívčina na obrazovce, připadně budete tak neskutečně štíhlá jako zobrazovaná modelka.

A co teprve chudáci děti! Jedině s touto hračkou, jedině s těmito nálepkami, které získají s koupí výrobku budou "in" a ostatní kamarádi si s nimi budou hrát. A aby muži nezískali pocit, že reklamy, které jsou určené především jim, jsou jiné, vzpomeňte na některou z reklam na pivo: k tomu správnému popíjení přece patří parta kamarádů, která se nad půllitrem zlatavého moku výborně baví. Reklamě tedy nejde jen o to, prodat výrobek, ale prodat s ním i pocit, že díky koupi  získáte to, po čem tak dlouho toužíte – ať už je to dokonalá postava či kamarádi.

                        Správná reklama, tzn. reklama, která způsobí to, že půjdete a nabízený výrobek si koupíte, by měla spňovat tyto kroky: nejdříve by měla přitáhnout vaší pozornost – zvukový efekt v televizní reklamě, poutavá hudba, výrazný titulek či obrázek v reklamě tištěné, jsou její nejčastější zbraně. Poté by ve vás měla vzbudit zájem, měli byste o reklamě (a především o zboží nabízeném v ní) začít přemýšlet. Dalším krokem, který by měla úspěšná reklama vykonat, je vyvolání touhy. Po zhlédnutí reklamy byste měli získat pocit, že právě tento výrobek chcete. No a posledním krokem je přitáhnutí k produktu, nákupní akt – dalo by se říct, nejdůležitější krok reklamy. Prodejci v poslední době přišli na to, že aby byl ten poslední krok vykonán, je vhodné, aby vám koupi připomněli i v samotném obchodě – doma u televize si můžete říkat: "Jo, to bych chtěla," ale když pak přijdete do obchodu, tak na to lehce zapomenete. Právě proto jsou na prodejně různé poutače, ochutnávky a spotřebitelské akce. Mělo by to být takové připomenutí. Navíc: když reklamu vidíte v televizi, většinou přemýšlíte o jiných věcech než o koupi, ale když jste v obchodě, je váš hlavní záměr nakupovat, a právě proto tady na vás reklama číhá! Takže až zase půjdete na nákupy, všímejte si, jak šikovně na vás ze všech stran mrká...



Habaďúra - čtenářka

ChytráŽena.cz


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
Poslat emailem GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
Hodnocení
Nelíbí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Líbí
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
psychologie prodeje se člení na tři, maximálně čtyři části - ve výsledku by mělo dojít k tomu, že máte zájem o koupi a je jedno, zda ve fázi třetí, nebo čtvrté ve vyjímečných případech
je pouze na vás, zda se okouzlit či lapit necháte...
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KONTAKT  © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles