Školní rok a školní prázdniny v roce 2019/2020Školní rok a školní prázdniny v roce 2019/2020 Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimuTipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu Bramboráky - nejoblíbenější receptyBramboráky - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Sobota 21.09. 2019
Dnes má svátek Matouš
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Sestava cévních cviků – prevence žilních onemocnění

23. 05. 2007 | Péče o tělo

Pomalu se blíží léto, tedy doba, kdy oblékáme lehké svršky a zejména ženy věnují zvýšenou péči svému tělu. Snad každá žena dá za letního počasí ráda na odiv krásné a zdravé nohy bez křečových žil a nehezkých skvrn. Ale k létu patří i teplo. A při teplém počasí se kožní projevy u lidí trpících žilní nedostatečností často zhoršují – objevují se červené žilky, pigmentové skvrny, …………………………….nohy otékají.


Ne každý chce ale nosit stahovací elastické punčochy i v teplém počasí. „Za těchto okolností mohou být účinným řešením projevů žilní nedostatečnosti lokální, na kůži aplikované heparinové přípravky. Účinnou prevencí může být také série cévních cviků – jednoduchých pohybů nohou, které prokrvují žilní systém dolních končetin“, říká MUDr. Sabina Švestková, dermatoveneroložka z FN Brno.


Připravili jsme pro Vás sestavu cévních cviků jako prevenci žilních onemocnění, které můžete použít doma i v práci:


Sestava cévních cviků





1. Pomalu posunujte nohu po plošce dopředu co nejdále a pak ji vraťte zpět. Tento cvik opakujte 30x.








Sestava cévních cviků





2. Opřete špičku nohy o podlahu a pomalu zvedejte patu. Tento cvik opakujte 30x.








Sestava cévních cviků





3. Opřete si patu o podlahu a pomalu zvedejte špičku nohy. Tento cvik opakujte 30x.








Sestava cévních cviků





4. Jednu nohu přednožte a opisujte jí malé kruhy ve směru hodinových ručiček. Tento cvik opakujte 5x.








Sestava cévních cviků





5. Opřete si špičku nohy o podlahu a opisujte půlkruhy patou vpravo a vlevo. Tento cvik opakujte 30x.








Sestava cévních cviků





6. Opřete si patu o podlahu a opisujte špičkou nohy půlkruhy vpravo a vlevo. Tento cvik opakujte 30x.










Petra Dítětová
Chytrá Žena.cz





Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 
Čtěte také



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
jednoduché cviky i do kanceláře
Obrázek uživatelky
profil
jednoduchý aučinný
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Přehledné srovnání bankovních i nebankovních půjček online na Usetreno.cz



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles