Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024 8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 19.04. 2024
Dnes má svátek Rostislav
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Ano, šéfe! V Arteru nejsou lidi. Ani personál, ani hosté…

30. 04. 2009 | Televizní tipy

Co trápí restauratéra pana Josefa Rožánka natolik, že vyhledal Zdenka Pohlreicha v Café Imperial? Jeho restaurace Arter v Praze-Satalicích funguje čtvrtým rokem, ale nedaří se jí tak dobře jako jejímu stejnojmennému bratříčku – cateringu. Přitom restauraci by chtěl mít pan Rožánek vzorovou, je to majitelovo hýčkané dítko. Tento sen mu ale údajně kazí personál – jak vystrčí z podniku paty, fláká se. Alespoň podle pana Rožánka.

Pan Rožánek je původně strojař, baví ho však gastronomie. Není spokojen s obslužným personálem ani s osazenstvem kuchyně. Nechce už své zaměstnance věčně obměňovat, rád by je vycepoval na požadovanou úroveň. Pokud to nepůjde, je připraven se s personálem rozloučit i během natáčení. Kvůli kontrole zaměstnanců jsou v podniku rozmístěny kamery. Jedinou konkurencí je nedaleká pizzerie, proto pan Rožánek dal na jídelníček Arteru i italská jídla, základem je ale česká a částečně středomořská kuchyně.

Ano, šéfe! V Arteru nejsou lidi. Ani personál, ani hosté…Je to opravdu tak hrozné? Díky kamerám majitel vidí, že personál sleduje televizní seriály, klábosí na baru a kašle na hosty. Pan Rožánek se považuje za perfekcionistu, který je v restauraci denně, lidé z podniku ale tvrdí, že přijde tak jednou týdně. Personál sledovala i skrytá kamera televizního štábu – a tvářil se ochotně a mile. V chování obsluhy vidí majitel alfu a omegu úspěšného podnikání, protože chce hostům věnovat nadstandardní péči, kvůli které by se do Arteru vraceli. Zdeněk Pohlreich proto přivede číšníka-profesionála, který předvede, jak by to mělo fungovat, a podle výsledku srovnání ideálu s obsluhou restaurace se rozhodne, zda zaměstnanci na place zůstanou, nebo budou muset odejít. Jak to dopadne?

Majitelovým snem je plná restaurace s nutností rezervovat si místa až měsíc napřed. Plný podnik mu Zdeněk Pohlreich dopřeje; přivede třicet hostů, což je vždycky prubířský kámen celého provozu. Během čtyř dnů se musí zjistit, zda je personál opravdu tak neschopný, jak tvrdí majitel, a zda je ve skutečnosti tím hlavním problémem restaurace Arter.

Jak si restaurace Arter povede při naplněné kapacitě? A co na to Zdeněk Pohlreich?

Nenechte si ujít další gastronomický výlet s pořadem Ano, šéfe! ve čtvrtek 30. dubna ve 21.15 na Primě!

Čtěte také:

Ano, šéfe! - Obchvat Plzně nám sebral hosty

Ano, šéfe! Býčí láska v Panském dvoře

Zdroj: Prima.cz

Notburga
ChytráŽena.cz



Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj


Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
souhlasíms leontieen.
Obrázek uživatelky
profil
Ráda jsem se na tento program dívala.Někdy sice to bylo dost hustý,ale alespoň bylo vidět,co se děje v kuchyních
Obrázek uživatelky
profil
Tento díl jsem viděla a nechápala jsem hned několik věcí.
Jak může majitel zaměstnat pouze 1 člověka do kuchyně a myslet si, že to personál zvládne při plné obsazenosti restaurace. Jak správně řekl Zdeněk v té kuchyni to musí jet a ono to nejelo. Zaráží mne, že tak dlouho mu nedocházelo, že s jedním člověkem v kuchyni to prostě neutáhne a i přijetí pouze 1 pomocného kuchaře bylo málo. Chtělo to přijmout nejméně další 4 lidi do kuchyně. Ten kluk tam byl šikovný, ale sám to prostě nezvládal ani kdyby se postavil na hlavu.
Servírky byly prý 4, ale sloužily většinou dvě. Ony přistupovaly k práci osvědčeným stylem dobrý den, co si přejete, poznamenaly si, přinesly, zkasírovaly, odnesly a odešly, úsměv a vlídnost kdeže, ale jinde je to ještě horší.
Když nebyl majitel spokojen s personálem, tak proč ho nepropustil a nevyměnil za lepší? Já bych teda neplatila lidi se kterými nejsem spokojena. Ale spíš bych řekla, že místo, aby se snažil vytáhnout jejich klady tak na ně radši nadával.
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles