Červená řepa - nejoblíbenější receptyČervená řepa - nejoblíbenější recepty Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Kdy se slaví Halloween v roce 2017?Kdy se slaví Halloween v roce 2017? Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Narozeninový poklad
Soutěžte o výhry za
více než 150 000 Kč
do startu zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Neděle 22.10. 2017
Dnes má svátek Sabina
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Ve znamení jara: pryč s přebytečnými kily

25. 04. 2014 | Diety
Při pohledu z okna a zejména na venkovní teploměr je jasné, že jaro už definitivně převzalo štafetu. Ačkoli letošní zima byla v Česku mírná a huňaté svetry a kabáty se tedy příliš neužily, nejedna z vás, milé dámy, umně maskovala nějaké to kilo navíc pod vrstvami zimního oblečení. S těmito nadbytečnými zásobami je třeba něco udělat a nejvhodnější chvíle nastala právě nyní.

Během jara se totiž vaše tělo samo přirozeně čistí a zbavuje nežádoucích látek, takže je to ideální doba na hubnutí. Organismus je v této době připraven na celkovou „očistu“, neboť končí zimní období, kdy energii především ukládal. Ne nadarmo naši předkové drželi až do Velikonoc půst.

Za bezpečnou a dosažitelnou rychlost hubnutí se považuje úbytek váhy o půl až jeden kilogram týdně. Aby bylo možné ztratit půl kilogramu za týden, budete muset ubrat asi 500 kalorií denně. Půl kilogramu tuku obsahuje kolem 3500 kalorií, pokud tedy spálíte až 500 těchto uložených kalorií každý den po dobu jednoho týdne, ztratíte půl kilogramu tuku. Lidé s větší nadváhou však mohou zhubnout ještě o trochu rychleji, jsou schopni ubrat dokonce 750 kalorií denně.

Ve znamení jara: pryč s přebytečnými kilyNejlepší cestou ke snížení hmotnosti je zkombinovat správné stravování se cvičením. Nedoporučuji vám dělat pouze jedno nebo druhé. Dámy, mějte také na paměti, že pokud vaše potřeba kalorií není tak velká, bude pro vás na začátku diety trochu složitější ubrat 500 kalorií denně a zároveň dostatečně jíst, aniž byste nemusely výrazněji snížit množství jídla. Neměly byste se však dostat pod 1200 kalorií denně. Pokud už toho dosáhnete, měly byste dbát na to, abyste ve své kaloricky menší stravě zachovaly veškeré denní nutriční hodnoty, které vaše tělo potřebuje. Jinak se může stát, že už nebudete mít dostatek energie na cvičení. Jak už jsem uvedla, pokoušet se zhubnout pouze cvičením je složité a nemoudré. Abyste spálily 500 kalorií denně, musely byste vyvinout opravdu hodně fyzické aktivity, například celou hodinu plavání bez přestávky.    

Zaměřte se na „nutričně hodnotné“ potraviny, čili takové, které vám dodají nejvíce živin při nejmenším množství kalorií. Zelenina je na vrcholu seznamu, hned za ní jsou nízkotučné proteiny (ryby a korýši, drůbež, vaječné bílky, nízkotučné mléčné výrobky nebo proteinový prášek), pak následuje ovoce a celozrnné potraviny. Můj soukromý tip je snížit první týden nebo dva množství celozrnného pečiva, tím získáte náskok pro další, obtížnější část diety. Nevynechávejte ho však úplně, ale pouze na jednu nebo dvě menší porce denně. Pokud jíte hodně zeleniny a ovoce, vaše tělo by mělo mít přirozeně dostatek sacharidů, tj. energii potřebnou ke cvičení.

Ve znamení jara: pryč s přebytečnými kilyPečlivé počítání kalorií je sice základ, ale zároveň je při dietě jednou z nejtěžších věcí. To je důvod, proč náhražky jídla fungují tak dobře – nemusíte počítat kalorie, protože znáte jejich přesné množství. Dejte si proteinový koktejl z mléka a ovoce ke dvěma jídlům denně, potom se zaměřte na zeleninu a bílkoviny u třetího jídla.

Svačiny si dávejte malé a plné proteinů, například proteinovou tyčinku nebo malý řecký jogurt, nebudete se tak muset zabývat složitým počítáním kalorií.
A nezapomeňte na to hlavní, milé dámy - základem je stanovit si reálný cíl. Při hubnutí byste měly upravit svou celkovou životosprávu, nejen jídelníček. Optimální tělesné hmotnosti a proporcí nemůžete dosáhnout bez pohybu, který je třeba se správným jídelníčkem propojit.


Autorka: Susan Bowerman
Zdroj: Herbalife


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
Poslat emailem GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
Taky bych ráda zhubla pár kileček, ale jsem lenivá na to abych cvičila a jídlo mám ráda Smajlík takže na to zatim prdim, ale až mě zase chytne amok hubnutí tak pak to vydržim. Jde opravdu o pevnou vůli.


Obrázek uživatelky
profil
hubnout se dá v každém věku,jen se musí chtít a mít pevnou vůliSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
ať se snažím jak se snažím,tak kila né a né dolůSmajlík
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Potřebujete stylová a pohodlná křesla do pracovny? Vyberte si kvalitní kancelářské židle Hawaj.

NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KONTAKT  ? Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles

Stříbrňáky