Úterý 12.12. 2017
Dnes má svátek Simona

Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Viktorka a vesmírná dobrodružství

28. 08. 2014 | Knižní tipy
Název knihy: Viktorka a vesmírná dobrodružství
Autoři: Jan Smolík a Klára Smolíková
Nakladatelství: Portál
Rok vydání: 8 / 2014
Počet stran: 240
Brožovaná vazba
Cena: 349 Kč

Komiksové příhody holčičky Viktorky, která putuje nekonečným Vesmírem na palubě kosmické lodi Lítavice a spolu s pilotem Žabžou a navigátorem Flájem zažívá různá dobrodružství. Příběhy vycházely ve Čtyřlístku v letech 2004–2010, takto pohromadě však vycházejí poprvé.

Kdo je Viktorka?

Viktorka je výzkumnice a žákyně galaktické školy. Putuje nekonečným vesmírem na palubě kosmické lodi Lítavice a spolu s pilotem Žabžou a navigátorem Flájem zažívá různá dobrodružství. Komiksové příběhy vycházely ve Čtyřlístku v letech 2004–2010, nyní je Portál vydává v ucelené knižní podobě.

Viktorka a vesmírná dobrodružstvíO autorech knihy Viktorka a vesmírná dobrodružství:

Klára Smolíková řadu let spolupracuje s dětskými časopisy, píše také přímo pro děti a vymýšlí scénáře ke komiksům i počítačovým hrám. Připravuje lektorské programy pro muzea (pro Národní muzeum nebo Husitské muzeum v Táboře), publikuje metodické materiály pro ZŠ a externě spolupracuje s Pedagogickou fakultou UK v Praze. V Portálu je spoluautorkou knih Hračky a masky z papíru, Chyťte Bycha, Ve škole straší, Šimonovy pracovní listy 11 a 12. Mezi její další úspěšné knihy patří např. Řemesla nebo komiks Husité.

Honza Smolík tvoří ilustrace a hádanky pro dětské časopisy, ilustruje knihy, učebnice, pracovní listy a výukové materiály, hravě vzdělávací weby i výstavní panely. Kreslí komiksy autorské i podle zadaných námětů a scénářů. Dlouhodobě spolupracuje s nevládními organizacemi, zvláště v oblasti environmentální výchovy. Pro Portál ilustroval např. Šimonovy pracovní listy 11 a 12, knihySkáčeme, běháme a hrajeme si na hřišti a pod střechou či Ve škole straší. Jeho ilustrace zdobí i mnohé další úspěšné tituly, např. Řemesla nebo komiks Husité.

Tuto knihu Viktorka a vesmírná dobrodružství koupíte v knihkupectví a na internetové stránce nakladatelství Portal.cz