Bramboráky - nejoblíbenější receptyBramboráky - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty Jak vyrobit budku z prkna?Jak vyrobit budku z prkna?
Chytrá žena na Facebooku
Výherní anketa
Kategorie
Narozeninový poklad
Soutěžte o výhry za
více než 150 000 Kč
do startu zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Sobota 20.10. 2018
Dnes má svátek Vendelín
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Zbavte se svých kil. Zn.: Navždy!

9. 06. 2018 | Diety
Vánoce, masopust i čas zabijaček, kdy jsme možná trochu popustily dietní uzdu (ostatně takové malé zaškobrtnutí jednou za rok i jindy nekompromisní dietní poradci shovívavě připouštějí), jsou, milé dámy, za námi. Je tedy načase opět zpřísnit, protože i když na stromech ještě nezačalo pučet listí, plavková sezona je tu coby dup.

Všechny asi víme, že hubnutí je práce jako každá jiná a že pokud to s ním myslíme opravdu vážně, zabere poměrně hodně času. Musí se totiž skládat ze dvou věcí.

Prvním krokem je úprava jídelníčku, ze kterého musíte vypustit (anebo alespoň výrazně omezit) cukry – tady pozor na sladké nápoje – a bílou mouku, to znamená především běžné pšeničné pečivo a knedlíky. Obsahují totiž hodně lepku a ten má tendenci ukládat se v tucích v oblasti břicha. Ostatně právě proto je bříško při hubnutí obvykle nejvíce vzdorující partií.

ovoceCo byste naopak měly určitě zařadit je ovoce (ale jen dopoledne), zelenina a bílkoviny, tedy mléčné výrobky (samozřejmě nízkotučné), libové maso, vajíčka a ryby. Skvělé jsou také luštěniny či ořechy. Z nich jsou nejlepší pistácie, které mají ve 100 gramech jen zhruba 130 kalorií.

Co se týče zeleniny, úplně nejlepší budou druhy s tzv. negativními kaloriemi. Tedy takové, které více energie pro své strávení spotřebují, než kolik jí tělu dodají. Hvězdou je mezi nimi brokolice. Má ve 100 gramech zhruba 30 kcal, ale na její strávení tělo potřebuje asi 90 kcal tedy 3x více! Podobným zázrakem je chřest, řepíkatý celer, cuketa, rajčata, salátová okurka anebo zelí. Zápornou energetickou bilanci mají také luštěniny – čočka, fazole, hrách či cizrna.
Pokud vám tyto všeobecné rady nestačí, je nejlepší zajít za výživovým poradcem, který vám sestaví jídelníček na míru a podle toho, jaký je váš „hubnoucí“ cíl. Svou snahu můžete podpořit i speciálními produkty s obsahem L-Carnitinu, což je látka, která pomáhá odbourávat tukové buňky.

Pojďte do fitka nebo ven

Tou druhou nezbytnou věcí je pohyb, který vám pomůže nejen spalovat tuky, ale také formovat postavu. Zumba nebo aerobik jsou skvělé, ale jde o kardio cvičení, při kterém spalujete. Jenže to nestačí, je totiž potřeba také posilovat, jinak se vytoužený efekt menšího zadečku či plochého bříška nedostaví. Výborné jsou v tomto směru různé balanční podložky nebo třeba bosu, na kterých při trénování rovnováhy musíte zapojit i hluboké stabilizační svaly.

Nejlepší je pochopitelně sportovat ve dvou, už jen proto, že se snáze k pohybu přinutíte. A tady je naším tajným tipem badminton. Ovšem pozor, zapomeňte na lehké pinkání u rybníka, kdy jste si míček vyměnili maximálně 5x a po 10 minutách byl konec hry. Badminton je fyzicky velmi náročný sport, při kterém za hodinu spálíte téměř 1500 kJ (360 kcal). Vyžaduje velmi rychlý pohyb, hlavně rychlý start, protože míčky při něm běžně lítají rychlostí nad 200 kilometrů za hodinu. Budete-li hodinu hrát badminton, naběháte toho 6x více než při stejně dlouhém tenisovém zápase. Badminton zároveň posiluje srdce, snižuje krevní tlak i hladinu cholesterolu.
   
A pokud vás snad ani jedna z nabízených možností neosloví, mějte na paměti, že jakýkoli pohyb je lepší než žádný. A budete-li ho provozovat na čerstvém vzduchu, vaše plíce vám budou vděčné a ještě se pobytem v přírodě zbavíte stresu.

Zdroj: Geis

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
...také čočku mám ráda, ale s jíškou, okurkem a pořádným plátkem UZENÉHOSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
Mám ráda pistácie. Jsou ale o dost dražší, než tučné arašídy.
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles