Čas malinČas malin Rebarborový koláč - nejoblíbenější receptyRebarborový koláč - nejoblíbenější recepty Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Červená řepa - nejoblíbenější receptyČervená řepa - nejoblíbenější recepty
Chytrá Žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Úterý 22.08. 2017
Dnes má svátek Bohuslav
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Zhubněte tvořivě s originálním „interaktivním“ jídelníčkem

13. 09. 2010 | Knižní tipy
Název knihy: Hubneme s rozumem tvořivě
Variabilní jídelníček pro hubnutí a udržení váhy
Autorky: Iva Málková – Jaroslava Štochlová
Nakladatelství: Smart Press
Kroužková vazba v pevných deskách
Celobarevná,
Formát 165 x 280 mm
Počet stran:  200
Běžná cena 499 Kč, nyní sleva 10% = 449 Kč


Pro všechny, kdo rádi využívají hotové jídelníčky, které pro hubnoucí občas zveřejňují některé časopisy nebo internetové magazíny, připravila Iva Málková novou knihu z edice Hubneme s rozumem tvořivě.

Titul je pokračováním bestsellerů edice Hubneme s rozumem a nabídne vám praktickou pomůcku, díky níž si samostatně a tvořivě sestavíte jídelníček z potravin a pokrmů, které vám chutnají, jsou pro vás dostupné, zapadají do vašich zvyklostí, a navíc jsou svou energetickou hodnotou i složením optimální pro redukci či udržení váhy.

Hubneme s rozumem tvořivěKniha je jako skládačka rozdělena na tři části – horní je věnována snídaním, svačinám, moučníkům a různým příležitostným pochutinám, prostřední obědům a spodní večeřím. Jednoduchým otáčením si tak sestavíte celodenní jídelníček přesně podle své chuti, složený z nízkoenergetických jídel s propočtenou energetickou hodnotu a optimálním poměrem živin.

Je to skvělé řešení – nic nemusíte vymýšlet ani počítat, zkrátka si jen vyberete jídlo, na které máte chuť, a uvaříte. Kniha obsahuje tolik receptů, aby se kombinace snídaně, oběda a večeře nemusela ani jednou zopakovat během příštích 240 let. Přidáte-li navíc jednu svačinu denně, vytvoříte 2,5 milionu různých kombinací jídelníčku na celý den. S malou úpravou jsou recepty vhodné nejen pro hubnoucí, ale i pro ty, kdo už zhubli a svou váhu si chtějí udržet. Autorky myslely i na maminky, které potřebují uvařit nejen pro sebe, ale i pro zbytek rodiny, která hubnout nepotřebuje. U receptů najdete tip pro úpravu, díky níž bude jídlo vhodné o pro ně.

Vlastní receptové části předchází teoretický úvod, v němž najdete zásadní informace o hubnutí a správné výživě, díky nimž si dokážete samí připravit každodenní jídelníček, který je v souladu s výživovými doporučeními pro hubnutí i udržení váhy.

Ukázkové recepty z knihy Hubneme s rozumem tvořivě

Bramborový guláš s masem a tofu
Plněná rajčata po Sicilsku s kuskusem, toastový chléb
Grilovaný hovězí steak, nové brambory se zeleninou
Mořská štika se zeleninou pečená v alobalu, americké brambory, barevné papriky
Tvarohové knedlíky s broskvemi
Zeleninové špagety s tofu
Zeleninový salát se sýrem a čočkou, slunečnicový chléb
Tuňák se salátem z fazolek, kmínový chléb


Tuto knihu Hubneme s rozumem tvořivě koupíte v knihkupectví a na internetových stránkách nakladatelství Smart Press.

ZUZI
ChytráŽena.cz


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
Poslat emailem GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj


Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KONTAKT  © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !