-Komerční sdělení-
Společnost SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA) podepsala smlouvu s herečkou Scarlett Johansson, která se tímto aktem stala vůbec první celosvětovou tváří značky. Scarlett Johansson, vítězka prestižní muzikálové ceny Tony a čtyřnásobná kandidátka Zlatého Glóbu, se stane novou reklamní tváří světové značky v oblasti výroby domácí sody. Dlouhodobá spolupráce bude zahájena uvedením televizní reklamy, v jejíž hlavní roli zazáří právě Scarlett Johansson, během 47. finále amerického fotbalu, známého jako Super Bowl, v neděli 2. února 2014.

Scarlett Johansson je přesvědčena, že zdravý životní styl je především plodem pevného odhodlání, odevzdání se svému cíli a vnitřní síly každého z nás. Tyto základní hodnoty odpovídají hlavní misi značky SodaStream, která chce přinést změnu do nápojového průmyslu. Změny chce SodaStream dosáhnout tak, že umožní lidem jednoduchou a zábavnou formou výrobu vlastního perlivého nápoje, který potěší nejen je, ale pomůže i životnímu prostředí.
Herečka miluje bublinky už od svého dětství, což ji přivedlo právě k výrobníkům SodaStream. V současnosti patří mezi věrné uživatele a nadšené fanoušky, což dokládá výrobník sody v její kuchyni.

SodaStream umožňuje svým zákazníkům vyrobit si doma vlastní perlivé nápoje přesně podle jejich chuti. SodaStream nabízí celosvětově více než 100 příchutí svých limonád, přičemž obsahují o 2/3 méně cukrů, o 2/3 méně kalorií a žádná umělá sladidla. SodaStream díky inovativním znovu použitelným lahvím dramaticky redukuje odpad, vytvářený spotřebou nápojů v plastových lahvích a plechovkách; opravdová revoluce ve spotřebě perlivých nápojů. Společnost je přesvědčena, že Scarlett Johansson jako tvář značky pomůže spotřebitelům přijmout výrobu domácí sodovky jako budoucnost nápojového odvětví.