Co trápí restauratéra pana Josefa Rožánka natolik, že vyhledal Zdenka Pohlreicha v Café Imperial? Jeho restaurace Arter v Praze-Satalicích funguje čtvrtým rokem, ale nedaří se jí tak dobře jako jejímu stejnojmennému bratříčku – cateringu. Přitom restauraci by chtěl mít pan Rožánek vzorovou, je to majitelovo hýčkané dítko. Tento sen mu ale údajně kazí personál – jak vystrčí z podniku paty, fláká se. Alespoň podle pana Rožánka.
Pan Rožánek je původně strojař, baví ho však gastronomie. Není spokojen s obslužným personálem ani s osazenstvem kuchyně. Nechce už své zaměstnance věčně obměňovat, rád by je vycepoval na požadovanou úroveň. Pokud to nepůjde, je připraven se s personálem rozloučit i během natáčení. Kvůli kontrole zaměstnanců jsou v podniku rozmístěny kamery. Jedinou konkurencí je nedaleká pizzerie, proto pan Rožánek dal na jídelníček Arteru i italská jídla, základem je ale česká a částečně středomořská kuchyně.
 Je to opravdu tak hrozné? Díky kamerám majitel vidí, že personál sleduje televizní seriály, klábosí na baru a kašle na hosty. Pan Rožánek se považuje za perfekcionistu, který je v restauraci denně, lidé z podniku ale tvrdí, že přijde tak jednou týdně. Personál sledovala i skrytá kamera televizního štábu – a tvářil se ochotně a mile. V chování obsluhy vidí majitel alfu a omegu úspěšného podnikání, protože chce hostům věnovat nadstandardní péči, kvůli které by se do Arteru vraceli. Zdeněk Pohlreich proto přivede číšníka-profesionála, který předvede, jak by to mělo fungovat, a podle výsledku srovnání ideálu s obsluhou restaurace se rozhodne, zda zaměstnanci na place zůstanou, nebo budou muset odejít. Jak to dopadne?
Je to opravdu tak hrozné? Díky kamerám majitel vidí, že personál sleduje televizní seriály, klábosí na baru a kašle na hosty. Pan Rožánek se považuje za perfekcionistu, který je v restauraci denně, lidé z podniku ale tvrdí, že přijde tak jednou týdně. Personál sledovala i skrytá kamera televizního štábu – a tvářil se ochotně a mile. V chování obsluhy vidí majitel alfu a omegu úspěšného podnikání, protože chce hostům věnovat nadstandardní péči, kvůli které by se do Arteru vraceli. Zdeněk Pohlreich proto přivede číšníka-profesionála, který předvede, jak by to mělo fungovat, a podle výsledku srovnání ideálu s obsluhou restaurace se rozhodne, zda zaměstnanci na place zůstanou, nebo budou muset odejít. Jak to dopadne?
Majitelovým snem je plná restaurace s nutností rezervovat si místa až měsíc napřed. Plný podnik mu Zdeněk Pohlreich dopřeje; přivede třicet hostů, což je vždycky prubířský kámen celého provozu. Během čtyř dnů se musí zjistit, zda je personál opravdu tak neschopný, jak tvrdí majitel, a zda je ve skutečnosti tím hlavním problémem restaurace Arter.
Jak si restaurace Arter povede při naplněné kapacitě? A co na to Zdeněk Pohlreich?
Nenechte si ujít další gastronomický výlet s pořadem Ano, šéfe! ve čtvrtek 30. dubna ve 21.15 na Primě!
Čtěte také:
Ano, šéfe! - Obchvat Plzně nám sebral hosty
Ano, šéfe! Býčí láska v Panském dvoře
Zdroj: Prima.cz
Notburga
ChytráŽena.cz
 
         Likér ořechovka - nejoblíbenější recepty
Likér ořechovka - nejoblíbenější recepty Bramboráky - nejoblíbenější recepty
Bramboráky - nejoblíbenější recepty Hrajte s námi SUDOKU online !
Hrajte s námi SUDOKU online ! Školní rok a školní prázdniny v roce 2025/2026
Školní rok a školní prázdniny v roce 2025/2026









 
  

 
 





 
            	   
            	   
            	   
            	  