-Komerční sdělení-
Společnost SodaStream International Ltd. (NASDAQ: SODA) podepsala smlouvu s herečkou Scarlett Johansson, která se tímto aktem stala vůbec první celosvětovou tváří značky. Scarlett Johansson, vítězka prestižní muzikálové ceny Tony a čtyřnásobná kandidátka Zlatého Glóbu, se stane novou reklamní tváří světové značky v oblasti výroby domácí sody. Dlouhodobá spolupráce bude zahájena uvedením televizní reklamy, v jejíž hlavní roli zazáří právě Scarlett Johansson, během 47. finále amerického fotbalu, známého jako Super Bowl, v neděli 2. února 2014.
„Jsme nadšení, že můžeme přivítat nesmírně talentovanou Scarlett Johansson do rodiny SodaStream,” prohlásil Daniel Birnbaum, celosvětový šéf SodaStreamu. “Scarlett je naší dlouholetou zákaznicí a skalním fanouškem produktů SodaStream. Zároveň může být ostatním vzorem svým zdravým životním stylem a odpovědným chováním vůči životnímu prostředí. To vše z ní dělá skvělého kandidáta na roli globální ambasadorky naší značky. Ona, více než kdo jiný, ztělesňuje hodnoty naší značky, což ještě znásobuje radost z toho, že se přidala k našemu týmu.”
Scarlett Johansson je přesvědčena, že zdravý životní styl je především plodem pevného odhodlání, odevzdání se svému cíli a vnitřní síly každého z nás. Tyto základní hodnoty odpovídají hlavní misi značky SodaStream, která chce přinést změnu do nápojového průmyslu. Změny chce SodaStream dosáhnout tak, že umožní lidem jednoduchou a zábavnou formou výrobu vlastního perlivého nápoje, který potěší nejen je, ale pomůže i životnímu prostředí.
Herečka miluje bublinky už od svého dětství, což ji přivedlo právě k výrobníkům SodaStream. V současnosti patří mezi věrné uživatele a nadšené fanoušky, což dokládá výrobník sody v její kuchyni.
“Sama používám výrobky SodaStream už dlouhá léta a zároveň jimi obdarovávám své blízké,” říká Johansson. “Závazek společnosti SodaStream vůči zdravému životnímu stylu a zdravější planetě naprosto odpovídá mému přesvědčení. Velice oceňuji schopnost produktů přizpůsobit se rozlišným životním stylům a chutím jednotlivců. Partnerství mezi mnou a SodaStreamem tak není žádným překvapením. Velice se těším, až budu moci sdílet své nadšení ke značce SodaStream se světem!!”
SodaStream umožňuje svým zákazníkům vyrobit si doma vlastní perlivé nápoje přesně podle jejich chuti. SodaStream nabízí celosvětově více než 100 příchutí svých limonád, přičemž obsahují o 2/3 méně cukrů, o 2/3 méně kalorií a žádná umělá sladidla. SodaStream díky inovativním znovu použitelným lahvím dramaticky redukuje odpad, vytvářený spotřebou nápojů v plastových lahvích a plechovkách; opravdová revoluce ve spotřebě perlivých nápojů. Společnost je přesvědčena, že Scarlett Johansson jako tvář značky pomůže spotřebitelům přijmout výrobu domácí sodovky jako budoucnost nápojového odvětví.