-Komerční sdělení-

Vafo Praha, český výrobce krmiv (nejen) značky Brit, spouští iniciativu „Zvíře není jen dárek“. Osvětová kampaň má za cíl připomenout, že pořízení domácího mazlíčka není jen spousta radosti, ale i zodpovědnosti. A každý by proto měl zvířecího parťáka vybírat zodpovědně.
Komunikační kampaň s názvem „Zvíře není jen dárek“ upozorňuje veřejnost na problematiku pořizování domácích mazlíčků jako vánočních či narozeninových dárků. Iniciativa běží v průběhu října a listopadu a bude realizována především prostřednictvím online kanálů, doplněná o vizuální instalace ve vybraných nákupních centrech.
Proč tato kampaň vznikla?
„Zvíře není hračka, ale plnohodnotný člen rodiny. Naším cílem není odrazovat od pořízení domácího mazlíčka, ale motivovat lidi k tomu, aby své rozhodnutí učinili zodpovědně a s vědomím závazků, které s tím souvisí,“ vysvětluje Elena Chadžieva, Global Brand Manager značky Brit.
Jak bude kampaň probíhat?
Ústředním motivem iniciativy jsou sochy psa, kočky a králíka vytištěné 3D technologií, zabalené jako dárky s jasným vzkazem: „Zvíře není jen dárek. Vybírejte zodpovědně.“
Tyto instalace jsou v různých velikostních provedeních k vidění v šesti nákupních centrech po celé České republice a jsou prvkem, který je součástí výstupů veřejně známých osobností na sociálních sítích v rámci neplacené spolupráce.
Ambice do budoucna
Tento rok jde o první ročník iniciativy, jejímž hlavním cílem je vybudovat povědomí a otevřít veřejnou diskuzi. Do budoucna Brit plánuje téma dále rozvíjet, rozšířit jej na další trhy a propojit s dalšími platformami jako je například projekt Mít tak pejska.
Hrajte s námi SUDOKU online !
Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu
Vánočka - nejoblíbenější recepty
Květina Vánoc - Vánoční hvězda














