Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimuTipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 12.12. 2025
Dnes má svátek Simona
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Chytrá žena

Největší český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky apeluje: Zvíře není jen dárek

11. 12. 2025 | Vánoční TIPY
-Komerční sdělení-
Vafo Praha






Vafo Praha, český výrobce krmiv (nejen) značky Brit, spouští iniciativu „Zvíře není jen dárek“. Osvětová kampaň má za cíl připomenout, že pořízení domácího mazlíčka není jen spousta radosti, ale i zodpovědnosti. A každý by proto měl zvířecího parťáka vybírat zodpovědně.

Komunikační kampaň s názvem „Zvíře není jen dárek“ upozorňuje veřejnost na problematiku pořizování domácích mazlíčků jako vánočních či narozeninových dárků. Iniciativa běží v průběhu října a listopadu a bude realizována především prostřednictvím online kanálů, doplněná o vizuální instalace ve vybraných nákupních centrech.

Největší český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky apeluje: Zvíře není jen dárekProč tato kampaň vznikla?


Každý rok po vánočních svátcích útulky zaznamenávají dramatický nárůst opuštěných zvířat. Často jde o psy, kočky nebo drobné hlodavce, kteří byli pořízeni impulzivně jako dárek bez hlubšího uvědomění, že péče o živého tvora vyžaduje dlouhodobou časovou, finanční a emocionální investici.
„Zvíře není hračka, ale plnohodnotný člen rodiny. Naším cílem není odrazovat od pořízení domácího mazlíčka, ale motivovat lidi k tomu, aby své rozhodnutí učinili zodpovědně a s vědomím závazků, které s tím souvisí,“ vysvětluje Elena Chadžieva, Global Brand Manager značky Brit.

Jak bude kampaň probíhat?

Zvíře není dárek
Ústředním motivem iniciativy jsou sochy psa, kočky a králíka vytištěné 3D technologií, zabalené jako dárky s jasným vzkazem: „Zvíře není jen dárek. Vybírejte zodpovědně.“

Tyto instalace jsou v různých velikostních provedeních k vidění v šesti nákupních centrech po celé České republice a jsou prvkem, který je součástí výstupů veřejně známých osobností na sociálních sítích v rámci neplacené spolupráce.

Další informace jsou k dispozici na webu kampaně: www.zvirenenijendarek.cz


Ambice do budoucna


Tento rok jde o první ročník iniciativy, jejímž hlavním cílem je vybudovat povědomí a otevřít veřejnou diskuzi. Do budoucna Brit plánuje téma dále rozvíjet, rozšířit jej na další trhy a propojit s dalšími platformami jako je například projekt Mít tak pejska.

„Věříme, že touto iniciativou pomůžeme lidem lépe se rozhodovat a přispějeme ke snížení počtu nechtěných a opuštěných zvířat v útulcích,“ dodává Chadžieva.

Největší český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky apeluje: Zvíře není jen dárek
















Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj

Další fotografie ke článku Největší český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky apeluje: Zvíře není jen dárek:

Největší český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky apeluje: Zvíře není jen dárek
Největší český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky apeluje: Zvíře není jen dárek
Největší český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky apeluje: Zvíře není jen dárek
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Náš tip


Další tipy


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !