Nejlepší velikonoční beránek?Nejlepší velikonoční beránek? MDŽ nebo Den matek?MDŽ nebo Den matek? Jak vyfouknout velikonoční vajíčkoJak vyfouknout velikonoční vajíčko Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Velikonoční nadílka
Soutěžte s námi o 350 skvělých výher
do konce zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Čtvrtek 28.03. 2024
Dnes má svátek Soňa
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

5 závažných chyb při výuce angličtiny

11. 11. 2017 | Vaše příběhy
Ačkoliv se personalisté shodují, že anglický jazyk dnes u mladé generace patří k základním pilířům vzdělání, na českých státních i jazykových školách se při jeho výuce často chybuje.

Přehled pěti nejčastějších chyb při výuce angličtiny:


1) Děti začínají s angličtinou obvykle na základní škole až od 3. třídy. Od té chvíle je povinná. Dětem je ve třetí třídě většinou osm až devět let. Pro začátek výuky cizího jazyky už je však pozdě. Mnoho výzkumů dnes dokazuje, že je vhodné začít s angličtinou u dětí mnohem dříve. Na školách nejlépe hned od první třídy. Jazykové školy nabízejí výuku pro ještě mladší děti a mají u nich velmi pozitivní výsledky.
 
výuka angličtiny2) Ani na jazykových školách není všude kvalita výuky zaručena. Pokulhává úroveň znalostí jazykových lektorů, někde se zbytečně sází na rodilé mluvčí. Často se stává, že lektoři nejsou speciálně vyškoleni pro práci s malými dětmi. U rodilých mluvčích bývá situace ještě horší. Že má někdo angličtinu jako rodný jazyk, zdaleka neznamená, že ho umí učit.

3) Učitelé na základních školách mají nevyrovnanou kvalitu. Pedagogové bývají odborníky na vzdělávání dětí, avšak jejich jazykové znalosti se liší případ od případu. Nová generace učitelů angličtiny stále ještě nezaplnila místo po bývalých ruštinářích.

4) Učí se podle starých metod. Na základních školách se ve velké míře používá při výuce jazyků čeština. Tedy pedagogové mluví na děti česky! Dále také trvají na překladu slovíček z angličtiny do češtiny a naopak. To je velký nešvar, odkazuje to na staré metody učení jazyků. Zda někdo dobře ovládá cizí jazyk, se dá měřit i jinými a daleko efektivnějšími způsoby než překladem do mateřštiny.  Dokazují to například cambridgeské zkoušky, které jsou výhradně anglické.

5)  Skupinky děti při výuce jazyků jsou příliš velké, chybí individuální přístup. Podle školské legislativy mohou mít skupiny dětí při výuce angličtiny na základních školách až 23 dětí. Mnohem vhodnější jsou skupinky dětí nepřesahující počet osmi žáků či studentů.



Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
Základní chybou je snaha natlačit do dětí hlavně gramatiku. Jinde ve světě se učí mluvit! Češi znají snad více časů v aj než lidé z USA (tam se toto učí snad až na vysoké), ale nedomluví se Smajlík
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles

Zajíc