8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! MDŽ nebo Den matek?MDŽ nebo Den matek?
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
pondělí 29.04. 2024
Dnes má svátek Robert
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Modeling - co vědět před tím, než začnete...

19. 02. 2010 | Pro ženy

1. Kdy je nejvhodnější začít s modelingem? To je velmi individuální. Pokud je začínající modelce 15 let a je dostatečně samostatná, vyzrálá a schopná věnovat se modelingu s patřičnou odpovědností a zároveň se prací bavit, pak je to správný čas začít. Pokud je někomu jinému 20 let, ale nezvládne samostatně jednat, přijímat odpovědnost bez stresu, tak je to příliš brzy. Respektive pro někoho takového správný čas už pravděpodobně nikdy nenastane.


2. Co by měli budoucí modelky a modelové (a eventuelně jejich rodiče) vědět o oblasti modelingu a o otázkách s ním spojených? 


modeloveMěli by si uvědomit, že to není zaměstnání, kde je zajištěna výplata každý měsíc. Je to business, a to i pro někoho, komu je i třeba pouhých 15 let. A business se musí budovat s výhledem na budoucnost, musí se do něj investovat čas, úsilí a peníze. Pokud modelka pochopí, co se od ní očekává, přidá k tomu svou osobnost a věří si natolik, že se nevzdá po prvním neúspěchu, pak má dobrou šanci uspět. Modeling je součást showbusinessu, kde se vždy prosazují silné osobnosti. Je toho mnoho, co by měly začínající modelky a jejich rodiče vědět. Naší agentuře PH Model Management velmi záleží na tom, aby nejen modelka, ale i její rodina rozuměla tomu, co dělá. 


3. Jaké jsou konkrétní požadavky na dívky či chlapce, kteří se chtějí prosadit v modelingu?


Předpokladem je patřičný exteriér každé modelky/modela. Schválně neříkám krása, protože zdaleka ne všechny modelky jsou klasicky krásné. Pak jsou nějaké "změřitelné" parametry jako výška a míry. I když někdo vše zmíněné splňuje ideálně, není to záruka úspěchu. Rozhodující je, jak my říkáme, X-faktor, což by se asi dalo vysvětlit jako síla osobnosti, osobni kouzlo, prostě něco, co je vlastni pouze té jedné osobě a pro své okolí se díky tomu stává atraktivní a nezaměnitelnou.


4. Jak se nenechat podvést a oklamat?


Zkušené a seriózní agentury dokážou při sjednávání zakázek modelce zajistit patřičnou právní ochranu a rozpoznat, která zakázka je nevýhodná a takovou potom odmítnout. Je tedy důležité mít dobrou agenturu. 


5. Jak vybrat vhodnou agenturu?


Předem je dobré si rozmyslet, jakému odvětví modelingu se chcete věnovat a vybírat mezi agenturami, které se na dané odvětví specializuji. I ta nejprestižnější agentura světa nemusí být tou správnou v případě, že nepracuje s takovými klienty, kteří dokážou využít právě vašich předností.

modelka

Například agentura (a její klienti), která se zaměřuje na spolupráci s návrháři a její modelky tedy často předvádí na fashion weeku, nedokáže  pravděpodobně ocenit modelku, která ma  vyloženě ženské tvary, které se hodí pro prezentaci spodního prádla na fotografiích.


Vybírejte mezi agenturami, které mají historii a o nichž je možné získat reference. Placení registračních poplatku by Vás mělo odradit. Poplatky agentuře plaťte až z honorářů ze zakázek, které Vám agentura zprostředkuje. Informujte se u modelek (rodičů), které s touto agenturou již spolupracují. Ujistěte se, že agentura věří ve váš budoucí úspěch a bude na vaší kariéře intenzivně pracovat.


6. Rizika nemocí modelek (bulimie, anorexie...), jak se jim bránit.


Obrana je snadná: dodržovat životosprávu! O úspěchu modelky rozhodne spíše její pozitivní přístup a její energie, než mít o kilo nebo dvě méně a  být vyčerpaná. 


7. V čem spočívá úspěch v modelingu?


Sláva, peníze, zajímavý život, přátelé po celém světě, cestování, byt součástí showbusinessu - ať si každý vybere sám, co pro něj znamená úspěch.


8. Jaké je konkrétní fungování agentury?


Podstata činnosti agentury je dokázat najít pro modelku klienta, respektive zakázku od něho a pro klienta najit správnou modelku.
Obvykle je agentura placena ze strany modelky i ze strany klienta.
Podstata je jednoduchá, ale skrývá se za tím mnoho činností. Počínaje vyhledáváním nových modelek, jejich přípravou, zřízením fotografii, plánováním cest modelek, jednání s klienty, castingy, prezentace... je toho opravdu hodně. Běžný den v agentuře vypadá tak, že neustále drnčí telefon, zaměstnanci se překřikuji jako makléři na burze, každý ma před sebou obrazovku s emaily, skypem, dva telefony a ještě sluchátka na hlavě...ano, je to blázinec:)


9. Příběhy úspěšných modelek/modelů


Příběhy "O popelce" jsou u nás běžné. Kupříkladu před dvěma lety jsem v Rusku ve Vladivostoku potkal v parku dívku, která mě velmi zaujala. Oslovil jsem ji a byla velmi překvapena, že si myslím, že by mohla byt modelka. Pres počáteční nedůvěru a obavy nakonec pochopila, že PH Model Management je seriózní agentura. Myslím, že mezi svými vrstevníky byla považována spíše za ošklivé káčátko, než za krásku, přesto na naše pozvání přijela do Prahy a začala se věnovat modelingu. Její pseudonym je Kristy, dnes žije v New Yorku a je považována za jednu z padesáti nejúspěšnějších modelek světa.


Zdroj: PH Models.cz


Simbelmine
ChytráŽena.cz



Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj


Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
hm,co k tomu dodat?
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles