Školní rok a školní prázdniny v roce 2019/2020Školní rok a školní prázdniny v roce 2019/2020 Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimuTipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu Bramboráky - nejoblíbenější receptyBramboráky - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Čtvrtek 19.09. 2019
Dnes má svátek Zita
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Dovolená a cvičení – ano či ne?

20. 08. 2019 | Fitness

Dovolená aneb čas odpočinku


O dovolené bychom si měli opravdu odpočinout. Fyzicky i psychicky. Změna prostředí, lidí i režimu je pro nás velmi důležitá. Celý rok poctivě dřeme ať už v práci tak ve fitku a bojíme se, že za týden vše zmizí? Nebojte opravdu nezmizí. Odpočinek je pro naše tělo velmi důležitý. Pořádně se vyspat, dopřát si i trochu víc kvalitního jídla, být s rodinou či přáteli. Vypnout. Nebojte se toho, že za pár dní lenošení na pláži či to, že si dáte o jednu zmrzlinu více vše změní. Naopak, uvolněte se, čerpejte sílu a energii. Fyzicky i psychicky!

Aktivní odpočinek


Pod pojmem odpočinek si však nemusíme představit jen lenošení a nic nedělání. Aktivní odpočinek nám přinese spoustu benefitů. Procházka po pláži, plavání, turistika, výlet na kole a mnoho dalšího. To vše je aktivní odpočinek, který prospívá nejen tělu, ale i duši.

Udržování


Pokud jedete na dovolenou na delší dobu (2 a více týdnů) je vhodné zařadit alespoň nějaké udržování. Bohatě vám bude stačit 2x – 3x týdně cvičení s vlastní vahou. Nemusíte nutně běžet do místní posilovny, stačí krátký kruhový trénink, který poskládáte ze základních cviků (kliky, dřepy, výpady, prkno, angličáky, ...). Máte za půl hodinky hotovo, v klidu se protáhnete a budete spokojeni.  A pokud máte nutkavou potřebu si s sebou alespoň nějaké náčiní vzít přibalte si pár expandérů, vystačíte si s nimi bohatě na celý trénink.


Nové zkušenosti


Pokud celý rok chodíte do fitka a chcete si od posilování odpočinout, zkuste jiné věci. Jděte si zaběhat podél pláže, dejte si do těla na místní zumbě, půjčte si kolo a udělejte si celodenní výlet, nebo se jděte projít do hor. Možností je spousta a vy alespoň vyzkoušíte něco nového. Pamatujte, že jakýkoliv nezvyklý a nový pohyb je pro tělo náročný. To, že zvednete 100kg na dřep neznamená, že po celém dni na kole vás nebudou bolet nohy víc než po náročném legday.

Jak vidíte, za mě cvičení na dovolené ano, ale odsud podsud. Jak se říká, tělo regeneruje a sílí při odpočinku a je to tak. Na dovolené se raději věnujte regeneraci, zábavě a zážitkům, než abyste mysleli na to, že si nemůžete dát támhleto a večer musíte nutně do fitka se jít vypotit. Tak to není naopak. Psychika dělá také hodně a možná budete překvapeni, že se po dovolené vrátíte třebas i o kilčo lehčí.

Cvičte když chcete, spěte když jste unavení, jezte když máte chuť, ale hlavně....smějte se a buďte šťastní.

Autor článku:
osobní trenér Monika Šveňhová


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Přehledné srovnání bankovních i nebankovních půjček online na Usetreno.cz



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !