Vyrob si sama: léčivý olejíček z květů šeříkuVyrob si sama: léčivý olejíček z květů šeříku Ostružiny - pro pochutnání i zdravíOstružiny - pro pochutnání i zdraví Léto - čas jahodLéto - čas jahod Borůvky - víte o nich všechno?Borůvky - víte o nich všechno?
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Neděle 05.07. 2020
Dnes má svátek Cyril a Metoděj
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Tipy, jak podpořit imunitu

13. 12. 2019 | Péče o tělo
Asi nikdo z nás nemá čas ležet nemocný v posteli, nemluvě o nepříjemných pocitech a bolestech s tím spojených. Jak si užít rozmary počasí, vítr, déšť a někde už i sníh, a nestonat? Zbytečné pracovní i jakékoliv jiné neschopnosti se hravě vyhnete s našimi tipy na posílení imunity. Díky těmto návykům vás choroby obejdou širokým obloukem.

1.    Vyhněte se cukru a tukům

Dbejte na to, abyste měli pestrý jídelníček. Vysoký příjem cukrů a tuků oslabuje imunitu, protože v těle konkurují vitamínu C. Jejich transport probíhá ve stejných cestách, čímž dochází k oslabení bílých krvinek. Jezte hodně ovoce, zeleniny a bílkovin. Na imunitu blahodárně působí například česnek, bobulové ovoce, kapusta a zelený čaj, který vás příjemně zahřeje i posílí.

2. Buďte v pohybu
Nastartujte sebe a svůj imunitní systém. Imunita je propojena s nervovým, pohybovým i kardiovaskulárním systémem, což znamená, že pokud budete pomalí vy, bude taková i vaše obranyschopnost. Věnujte pravidelnému pohybu alespoň 30 minut denně a zkuste trávit více času na čerstvém vzduchu. Pozitivní účinky na těle i v mysli pocítíte okamžitě, jakmile se dáte do pohybu.

jak podpořit imunitu3. Žádný stres
Na základě tvrzení z předchozího bodu je zřejmé, že na imunitu působí i naše psychické rozpoložení. Při dlouhodobém stresu klesá hodnota produktů imunitního systému - cytokinů, což z nás dělá snadnou oběť pro nemoci. Pokud máte pocit, že jste pravidelně vystavováni stresu, zkuste změnit okolnosti, které vám ho způsobují. Pokud to není možné, věnujte čas dechovým cvičením, józe nebo dobré knize v horké lázni. Čemukoliv, co vám na chvíli pomůže zapomenout na každodenní starosti.

4. Spěte jako Sněhurka
Zdravý spánek by měl trvat nepřetržitě 7 až 9 hodin denně. Je náročné si takový luxus dopřát během pracovního týdne, ale alespoň v tomto ročním období byste se měli snažit spát co nejdéle. Nedostatek spánku vytváří stresové hormony, které negativně působí na imunitu.


Zdroj, foto: Natures


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !