Ale nijak zvlášť mu to nevadí. To spíš prodávající z něho nemají velkou radost a nazývají ho potížistou. Většinou se však dohodnou ke spokojenosti obou stran.
Až nedávno - manžel potřeboval na nějakou společenskou akci boty. Klasické polobotky. Většinou má totiž boty sportovní, nebo vysoké kožené, nebo sandály.
Vyrazil tedy na nákup a objevil celkem pěkné polobotky, obul si je, ale se zavazováním se nezdržoval. Netlačily, zaplatil a odešel. Boty, které nemůže vzít do hor nebo na vodu ho nezajímají.
Doma je obul znovu a zavázal - ale ouha.... části s děrováním k sobě prostě nešly. Asi dva centimetry šly šikmo, boty teda sundal, ale najednou ty části k sobě šly dobře. Chyba je v botách, to je jasný, hned ráno se jde reklamovat. A šel.
V obchodě vyzkoušel snad deset párů těchto bot, ale pokaždé to bylo stejné. Obuté - šněrovadla nešla k sobě, zuté - šněrovadla k sobě šla. Nakonec si boty vyzkoušel sám pan vedoucí prodejny a světe div se - jemu šly boty zavázat naprosto bez problémů.
"No jooo, pane, vy máte prostě blbý nohy," prohlásil pan vedoucí radostně, protože se ukázalo, že jeho zboží je dokonalé.
To bylo na manžela moc, na svých nohách si tolik zakládá. Podíval se na vedoucího svrchu a prohlásil: "Tak blbý, jo? Chtěl jsem vám dát utržit, ale u vás si už nekoupím ani fusekle." A uraženě odešel.
Na společenskou akci si boty půjčil od bratra.Teď už dlouhou dobu nic nekupoval, ale má v plánu nový spacák a snad i stan, tak jsem zvědavá, kolikrát je zase bude reklamovat.
Martinnatr - čtenářka
ChytráŽena.cz
ChytráŽena.cz