Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! MDŽ nebo Den matek?MDŽ nebo Den matek? Rebarborový koláč - nejoblíbenější receptyRebarborový koláč - nejoblíbenější recepty

Středa 08.05. 2024
Dnes má svátek všichni osvobození

Dovolená v Černé Hoře

30. 09. 2012 | Vaše příběhy

Prázdniny v Černé Hoře

Jako každý poslední rok jsem 13. 8. 2012 odlétala na tábor k moři. Měli jsme sraz v půl 5 ráno na letišti, kam mě odvezla mamky nejlepší kamarádka společně s mamkou. Našla jsem si svůj oddíl, tam mě převzala vedoucí Jitka a přemístily jsme se k odbavování kufrů apod. Trvalo to cca 2 hodiny a nasedli jsme do letadla. Mezitím jsem se už skamarádila s jednou super holčinou, s kterou jsem byla poté i na pokoji. Letadlo mělo půl hodiny zpoždění, protože se k našim kufrům připletl i nějaký cizí. A potom jsme vzlítli, byl to zas ten nádherný pocit sedět v letadle a letět do cizí země.

Kolem 11. hodiny jsme doletěli, nebylo tam moc veliké teplo jako předchozí roky. Poté jsme jeli skoro dvě a půl hodiny autobusem na místo do hotelu Bellevue, kde jsme se ubytovávali.

Dovolená v Černé HořePo celých 15 dní jsme chodili k moři, kde bylo ráno moře studené s drobnými mušlemi a odpoledne teplejší bez mušlí, všechny většinou byly vysbírané. Jezdili jsme i na výlety, například do Kotoru, kde zrovna v ten den byly slavnosti lodí a všude to žilo, bylo tam plno obchodů, které byly moc drahé a všude plno lidí.

Nebo jeden z dobrých výletů byl výlet do večerního Ulcinj, kam jsme jeli převážně nakupovat, měli tam plno levných krámků s krásnými věcmi. A ti lidé tam, ženy tam chodí nádherně upravené – většinou mají velké podpatky a krásné přilnuté šaty a muži tam jsou také upraveni, jsou většinou krásně opálení a urostlí. Takže večerní Ulcinj jsme si s další kamarádkou Janou dost užily. A potom jsme jeli všichni vyčerpaní zpátky do hotelu Bellevue, kde jsme sotva zalehli do postele a spali jsme. Další dny pro nás vedoucí vymýšleli všelijakou zábavu.

Hráli jsme magic ball, což je jejich vymyšlená hra a docela jsme se i u toho pobavili, když jsme nevyhráli, odpoledne jsme stavěli z písku chameleona, se kterým jsme vyhráli krásné druhé místo. A na večer byla třeba akce jako miss, karneval a hned ze začátku bylo představování oddílu a krátká diskotéka. Nastávaly poslední dny tábora a já už se hodně těšila domů za mamkou. Měla jsem už i docela hlad a scházelo mi dobré české jídlo, protože tam jedí hodně hranolky a rýži, kde je všechno strašně mastné. Takže většině lidem to nedělalo na žaludek moc dobře. No konečně nastal den 27.8. – den odletu. Strašně jsem se těšila, až budu doma, a když jsme přiletěli do Česka, přepadl mě smutek a trošku jsme si s holkami z oddílu pobrečely, že už se s nějakými neuvidíme. Ale musím uznat, že jsem si dovolenou (tábor) užila, i když ne tak jako vloni, ale bylo tam přesto krásně. Příští rok už letět nebudu moct, bude mi totiž 18, což mě bude mrzet, ale tak snad se někam podívám sama.