Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024 8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Čtvrtek 25.04. 2024
Dnes má svátek Marek
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Internet versus kamenný obchod

26. 05. 2009 | Ze společnosti

Je jaro a začíná nám doba dovolených, výletů ... plánujeme, poohlížíme se po nějaké pěkné dovolené. V dnešní době internetu není žádný problém si vybrat zájezd dle svého vkusu, svých potřeb a financí.

 

Internet je podle mě ta nejlepší forma, jak si nezávazně prohlédnout spoustu zájezdů, popřípadě si můžeme zájezd rezervovat, v lepším případě i koupit. Na internetu se nám dostane spousty informací, včetně konečné ceny i s poplatkama. Člověk si vše prohlédne, ale přesto může mít milion dalších otázek, a na to mu němý internet nemůže odpovědět. Proto je tu pobočka, kde by měl sedět dle mého názoru člověk, který mi poradí a odpoví mi na další všetečné otázky.

 

Jak jsem vypozorovala není to tak, protože paní, jejíž názor tu představuji není zastánkyní internetu, a proto si myslí, že pokud si rezervujete pobyt přes net, pak už máte všechny informace, včetně smlouvy, kterou si můžete vytisknout a platba probíhá bankovním převodem. Takže bychom vlastně zaměstance některých poboček neměli vůbec otravovat ! Tento názor mě "zvedl ze židle".

V dnešní době internetu je možností spousta. Můžete si koupit téměř cokoliv, ale přesto každý zákazník potřebuje informace - doplňující informace k výrobku, produktu, nebo třeba i k dovolené. Zákazník se potřebuje poradit a pokud se jedná o dovolenou za tisíce, tak přeci nevidím nic špatného na tom se porozhlédnout a získat co nejvíce informací z netu a následně si dovolenou koupit na pobočce.

Každý má rád jistotu, a v době krachujících dovolených se i já raději stokrát ujišťuji o milion třeba i pro prodávajícího zbytečných informací.


Jak se může stát, že paní na pobočce cestovní kanceláře, mimochodem jedné z největších, je zatěžko vytisknout smlouvu, někam zavolat a získat informace. Proč s takovým zaměstnancem udržovat pracovní poměr? V mém zaměstnání kromě jiného musím zajišťovat spoustu věcí a objednávat spoustu výrobků. Internet je velkou výhodou, výrobek si najdeme, porovnáme si ceny a pak zavoláme, zda ho mají skladem ... atd. Ještě jsem se nesetkala s neochotou podání informací a také doufám, že to tak zůstane.

 

Lindita

ChytráŽena.cz



Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj


Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !