Školní rok a školní prázdniny v roce 2019/2020Školní rok a školní prázdniny v roce 2019/2020 Novoroční předsevzetíNovoroční předsevzetí Novoroční předsevzetíNovoroční předsevzetí 5 důvodů, proč nemůžete zhubnout5 důvodů, proč nemůžete zhubnout
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Neděle 19.01. 2020
Dnes má svátek Doubravka
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Chytrá žena hubne chytře!

21. 12. 2019 | Diety
-Komerční sdělení-

Máte pár kilo navíc a chcete zpátky svou postavu, kterou jste měli zamlada? Trápí vás zdravotní obtíže jako bolavé klouby či vysoký cholesterol? Je nejvyšší čas s tím něco udělat.

Za růst hmotnosti a tloustnutí mohou nevhodné potraviny


Ruku na srdce. Co všechno jíte? Nenajde se tam občas nějaký ten hamburger, chipsy, tabulka čokolády a cola? Jenže když ono je to tak dobré a sbíhají se vám sliny pokaždé, když to vidíte. Nikdo neříká, že si čas od času nemůžete kostičku čokolády nebo brambůrek dopřát, nic se ale nemá přehánět.

Základem zdraví je zdraví životní stylZákladem zdraví je zdraví životní styl
Bez zdravé stravy a dostatku pohybu se své vysněné postavy nikdy nedočkáte. Problém je, že kila jdou nahoru rychle, dolů už o poznání pomaleji. Jak se s nimi vypořádat?

Musíte opravdu chtít
Žádná dieta vám nepomůže, když nebudete opravdu chtít. Srovnejte si to v hlavě a ujasněte si, proč vlastně chcete zhubnout.

Dejte si reálně cíle
Nechtějte zhubnout 20 kilo za týden. To opravdu nejde. Hubněte pomalu a za každý malý úspěch se odměňte.

Nechoďte do obchodu hladoví
Kručí vám v žaludku? Pak do obchodu nechoďte. Nejprve zažeňte hlad, sepište si nákupní seznam a pak teprve jděte nakoupit.

Jezte hodně vlákniny
Každou porci ještě zapijte sklenicí vody, aby nabyla a snížila chuť na další jídlo.

Cvičení

Pravidelně se hýbejte
Pohyb by se měl stát nedílnou součástí každého dne. Udělejte si procházku přírodou, místo použití výtahu choďte pěkně po schodech. Aspoň třikrát týdně si zacvičte.

Po 18.hodině už nejezte
Jezte pravidelně v malých dávkách, poslední jídlo si dejte před šestou hodinou večerní. Honí vás pak mlsná? Dejte si jen něco lehkého.

Dodržujte pitný režim
Ideální je čistá voda. Snažte se jí vypít alespoň 2-3 litry denně.

Hlídejte si, co jíte
Bez správné stravy to opravdu nepůjde. Kupujte kvalitní potraviny, hlídejte si jejich složení a kalorie.

Náš tip: Nebaví vás počítat kalorie?  Vyzkoušejte ketonovou dietu.

Hubněte bez pocitu hladu a mějte ze své snahy dobrý pocit. Pozitivní přístup je polovina úspěchu. Nechtějte ale nic uspěchat, i kilo dolů za měsíc je úspěch.


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Přehledné srovnání bankovních i nebankovních půjček online na Usetreno.cz



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !