Bramboráky - nejoblíbenější receptyBramboráky - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty Jak vyrobit budku z prkna?Jak vyrobit budku z prkna?
Chytrá žena na Facebooku
Výherní anketa
Kategorie
Narozeninový poklad
Soutěžte o výhry za
více než 150 000 Kč
do startu zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
pondělí 15.10. 2018
Dnes má svátek Tereza
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Digitální detox

11. 01. 2018 | Knižní tipy
Název: Digitální detox
Autor: Orianna Fieldingová
Nakladatelství:  CPRESS
Datum vydání: 1 / 2018
Formát: 167 x 225 mm
Vazba: vázaná
Počet stran: 120 stran
Cena: 229 Kč

Najděte v přetechnizovaném světě ztracenou vnitřní rovnováhu.


Kolik času denně strávíte zíráním do obrazovek? Je první věcí, kterou ráno uděláte, to, že sáhnete po mobilu? Necítíte se někdy zválcovaní přetlakem textovek, mailů a upozornění? Možná přišel čas, abyste si dopřáli digitální detox. Na stránkách této knihy naleznete příklady, jak digitální technologie negativně vplývají na každodenní životy nás všech, ale i rady a tipy, jak se z jejich vlivu vymanit. V žádném případě nejde o to, abyste techniku přestali používat úplně. Jen se opět stanete plně jejím pánem.

Přehledné detoxikační plány vás provedou drobnými změnami, které můžete učinit v běžném režimu dne, i delšími pauzami, kdy si od techniky odpočinete opravdu intenzivně.

Digitální detoxUkázka z knihy Digitální detox


Pracujte, nepracujte:
pravidlo 90/10


Rozsáhlý výzkum v oblasti optimálního rozvržení pracovní doby ukázal, že k dosažení největší efektivity a výkonnosti bychom měli měnit úroveň aktivity každých 90 minut. Říká se tomu ultradiánní rytmus a vědci zjistili, že 90 minut je optimální hranicí intenzivního soustředění se na jeden úkol. Během 90 minut, zvláště ve stavu naprostého soustředění, ze stavu relativně vysoké energie klesneme na své  fyziologické dno.
Pokud je nám v situaci jakéhokoli delšího pracovního výkonu přirozená potřeba periodického odpočinku odepřena, může to vést k chronickému stresu a problémům mysli a těla. Desetiminutový odpočinek mezi dvěma devadesátiminutovými pracovními časovými úseky pomáhá tělu dostat se do „uzdravujícího stavu“, během něhož se přerušený ultradiánní cyklus může restartovat. Zdá se, že jsme už jsme si zvykli ignorovat jasná volání našeho těla pod odpočinku.
Patří mezi ně ztráta soustředění, pocit úzkosti nebo podráždění a celkový fyzický neklid.
Snažíme se tuto potřebu naplnit tím, že se obracíme k povzbuzujícím prostředkům (cukr, kofein), které nasazují naše stresové hormony do rychloběhu a poskytují dávky umělé energie, po nichž nevyhnutelně následují návaly zpomalení a únavy. Když budeme místo toho pracovat s   přirozenými cykly těla, můžeme zvýšit úroveň produktivity a zároveň zlepšit svůj celková zdravotní stav a kondici.


Tuto knihu Digitální detox koupíte v knihkupectví a na internetových stránkách nakladatelství Albatros media.



ZUZI
ChytráŽena.cz

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj

Další fotografie ke článku Digitální detox:

Digitální detox
Digitální detox
Digitální detox
Digitální detox
Digitální detox
Digitální detox
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !

Šperky