Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Bramboráky - nejoblíbenější receptyBramboráky - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
pondělí 24.09. 2018
Dnes má svátek Jaromír
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Efektivní hubnutí: umíte správně načasovat jídlo?

7. 09. 2018 | Diety a hubnutí
Když přijde řeč na zdravé stravování, většina lidí má přehled o tom, které potraviny je vhodné zařadit do každodenního jídelníčku. Ne každý už ale ví, že roli hraje nejen výběr, ale i správné načasování. Nechte se inspirovat přehledným stravovacím rozpisem, který vám pomůže rychleji dosáhnout vysněných výsledků.

1. Ráno dělá den


Během noci naše tělo funguje na úsporný režim a vynakládá úsilí na jeho regeneraci. Proto je po probuzení zpomalená nejen naše mysl, ale i metabolismus. Do nového dne proto vkročte vypitím sklenice vlažné vody s čerstvě vymačkanou citrónovou šťávou. Vypitím vody se osvěžíte a zároveň pomůžete organismu nastartovat trávicí procesy. Po doplnění tekutin byste si měli udělat dostatek času na klidnou snídani. Hektické ráno vás může dostat do stresu a ten pak může negativně ovlivnit celý váš den. Ideální volbou je lehké, nutričně vyvážené jídlo, které tělu dodá potřebné palivo.

Pro milovníky sladkých snídaní je vhodnou volbou například miska ovesné kaše s lesním ovocem a hrstkou kešu oříšků, které jsou ideálním zdrojem zdravých tuků. Pokud dáváte přednost slaným chutím, připravte si třeba míchaná vajíčka s rukolou, sýrem a čerstvými rajčátky.

Efektivní hubnutí: umíte správně načasovat jídlo?TIP expertky:

Jestliže jste ranní ptáče a dáváte přednost cvičení v brzkých ranních hodinách, měli byste přizpůsobit načasování jídel jeho délce a intenzitě. Pro účinnější pálení tukových polštářků zkuste svižný kardio trénink nalačno. Tělo se tak velmi rychle přizpůsobí rychlému tempu a začne čerpat energii z tukových zásob. Po fyzické aktivitě byste měli hladovým svalům dodat poctivou dávku bílkovin, nejlépe do 45 minut po skončení tréninku. Bílkoviny naleznete nejen v proteinových prášcích, ale také v jogurtech typu skyr, tvarohu či kefíru.

2. Oběd? Zařaďte sacharidy!


Hodně žen ve snaze o dosažení štíhlé postavy nadobro vyřadí sacharidy ze svého jídelníčku. Naše tělo ale jejich zdravé zdroje potřebuje. Vybírejte takové potraviny, které obsahují komplexní sacharidy. Skvělým příkladem jsou vločky, které díky obsahu složených sacharidů a rozpustné vlákniny uvolňují energii postupně a udrží nás déle sytými. Pokud máte čas, připravte si na další den do krabičky například lahodné kuřecí prso s hnědou rýží a salátkem z čerstvé zeleniny a půlky avokáda. Takto nutričně vyvážený oběd dodá tělu všechny potřebné živiny a vy tak nebudete mít odpolední chutě na nezdravé pamlsky.

Ovšem ne každý z nás má možnost si denně nosit připravené jídlo z domova. Pokud se snažíte o redukční dietu, neváhejte požádat obsluhu restaurace o poloviční porci, nebo naservírování salátového dressingu zvlášť – získáte tak nejen lepší přehled o snědeném množství, ale i příležitost následně přizpůsobit výdej energie jejímu příjmu.

TIP expertky:

Tápete v načasování jídel před odpoledním tréninkem? Pokud se po práci chystáte na skupinovou lekci, poslední jídlo si dopřejte 1 - 1,5 hod před jejím začátkem. Nejpohodlnějším zdrojem živin pro vás bude smoothie koktejl ze špenátu, vody, borůvek, banánu a chia semínek. Zeleninovo-ovocný koktejl nezatíží vaše trávení a budete tak ze sebe moci na cvičení vydat to nejlepší, bez pocitu přeplněného žaludku.

3. (Ne)Jíst po setmění?


Dalším mýtem, který koluje mezi ženami, je zákaz jakéhokoliv jídla po šesté hodině večer. Zapamatujte si, že nelze jednotně stanovit čas, ve který by lidé neměli jíst. Poslední jídlo dne byste si měli dopřát 1,5 – 2 hodiny před spánkem. Člověk, který chodí spát brzy, na tom tím pádem bude jinak než člověk, který je vzhůru dlouho do noci. Abyste si zajistili ničím nerušený spánek a efektivní regeneraci organismu, večeře by měla být lehká a plná živin, které se uvolňují postupně. Připravte si pestrý salát s tuňákem, vajíčkem, oblíbenou sezónní zeleninou a bylinkovou jogurtovou zálivkou. Pocit lehkosti vám pozitivně zakončí den a zaručí sladké sny.

TIP expertky:


Abyste předešli nočnímu vyjídání ledničky, dopřejte si po večeři sklenici vody a poté si vyčistěte zuby. Mentolová chuť pasty v ústech vás zaručeně odradí od pojídání sladkostí a vy budete do nového dne vstávat s lepším pocitem.

Zdroj: Herbalife


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj

Další fotografie ke článku Efektivní hubnutí: umíte správně načasovat jídlo?:

Efektivní hubnutí: umíte správně načasovat jídlo?
Efektivní hubnutí: umíte správně načasovat jídlo?
Efektivní hubnutí: umíte správně načasovat jídlo?
Efektivní hubnutí: umíte správně načasovat jídlo?
Efektivní hubnutí: umíte správně načasovat jídlo?
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !