Školní rok 2020/2021Školní rok 2020/2021 Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Jeřabiny - nejoblíbenější receptyJeřabiny - nejoblíbenější recepty Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Středa 30.09. 2020
Dnes má svátek Jeroným
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Nechte své střevo odpočinout, vrhněte se na novoroční detox!

25. 01. 2020 | Péče o tělo
Jako jsou oči oknem do duše, tak střevo je branou do těla. Vstřebává se v něm většina živin, a tak se i jemná disbalance může projevit nepříjemnými pocity, únavou nebo problémy s pokožkou. A po svátcích plných výborného, ale také těžkého jídla tím spíš. Odlehčete jídelníčku, ulevíte tím svému trávení.

Není vhodnější chvílí na očistu těla než začátek roku, kdy jsou předsevzetí ještě stále vlažná. Pokud jste si po maratonu svátečních návštěv stoupli na váhu, jistě víte, že takovou nerozvážnost už nikdy neuděláte. Vážení ani přežírání. Kde ale začít, když dieta není zrovna vaše oblíbené slovo?

1.    Vynechte těžká jídla
Maso, smetanové omáčky a knedlíky teď pro vás budou chvíli passé. Ale nevěšte hlavu, najdete si spoustu favoritů i mezi zdravým jídlem. Záleží jen na vás, jak moc striktní budete. Celý půst je o tom, že dáte tělu prostor se pročistit. Čas, kdy si odpočine od náročně stravitelných potravin a bude se tak věnovat vlastní regeneraci. Vynecháním masa odlehčíte ledvinám i játrům, přispějete ke snížení krevního tlaku a cholesterolu.

zelenina2.    Doplňte minerály
Během svátků do sebe dostaneme velké množství sodíku, a tak je leden nejvhodnější dobou, kdy se zaměřit hlavně na další minerály a živiny. Vápník, fosfor, B-komplex a antioxidanty, to vše a mnohem víc jako třeba velmi prospěšnou vlákninu čistící střeva najdete v luštěninách.

3.    Zapomeňte na cukry, ty rafinované
Rafinované cukry nejsou ani zdaleka tak super, jako třeba rafinovaná elegance. Vyhýbejte se průmyslově zpracovaným potravinám, které jsou bílého cukru plné. Nakupujte základní suroviny a vařte si. Tak budete přesně vědět, kolik cukru i soli jste použili.

4.    Vsaďte na klíčení
Sehnat v zimě dobrou čerstvou zeleninu a ovoce je téměř nadlidský úkol. Jednoduchým způsobem, jak do sebe dostat spoustu vitamínů a minerálů je klíčení. Pořiďte si mungo, čočku nebo cizrnu a můžete začít.

5.    Blahodárné kvašení
Boom kvašení je znát z celého světa, přičemž u nás jsou nejznámější okurky a zelí. Dejte této kysané pochoutce prostor okouzlit vás i jindy, než jen u knedlíku s kachnou, určitě nebudete litovat. A stejně tak vaše zdraví. Kvašené potraviny dokáží stabilizovat krevní tlak a cukr a údajně zvyšují také libido.


Zdroj: Menu Gold


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !