Nejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDYNejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDY Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Výherní anketa
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Středa 11.12. 2019
Dnes má svátek Dana
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Příliš drahá sleva

30. 11. 2019 | Vaše příběhy

Koupila jsem si čerstvé vydání nového časopisu, a při jeho pročítání na mě vypadla kartička.

Byl to kupon na slevu v pro mě dosud neznámém e-shopu. Po jeho prostudování jsem zjistila, že na číslo uvedené na kuponu mohu získat slevu z objednávky ve výši pěti set korun.

Myslela jsem si, že onen internetový obchod bude buď předražený, nebo bude nabízet opravdu nepotřebné věci, a chtěla jsem kupon zahodit. Pak jsem přece jenom najela na jeho stránky.

Zboží bylo různorodé a nemýlila jsem se v tom, že i po odečtení slevy by bylo příliš drahé. Až na krmiva. Obchod nabízel také granule a pochoutky pro psy a kočky. Byly to sice prémiové řady krmiv, já ale svého starého psa už ničím jiným nekrmím. Má pro mě větší hodnotu, než abych ho krmila sice levnými, ale závadnými a nutričně málo hodnotnými granulemi. V nabídce byly i granule, které Benovi běžně kupuji. V tomto internetovém obchodě byly o padesát korun dražší, než je cena, za kterou je běžně kupuji. Když si ale odečtu slevu z kuponu, ještě 450 korun ušetřím. A to stálo za to.

Ihned jsem granule vložila do košíku a objednávku odeslala. Volila jsem zaslání zásilky do zásilkovny, protože bylo levnější, než kdyby mi balík přišel až domů. Vybrala jsem si zásilkovnu, kterou mám poblíž domu, kde bydlím, a čekala jsem.

Internetový obchod mi dal vědět již za dva dny, že zásilku odeslal. Když už mi dala vědět také zásilkovna, která mi zaslala heslo k balíku a vyzvala mě k zaplacení zbývající částky za granule, byla jsem tak časově zaneprázdněná, že jsem si balík hned nemohla převzít. Měla jsem na to ale čtrnáct dní a Ben měl doma ještě dostatečnou zásobu krmení, a tak jsem se nijak neznepokojovala.

Po týdnu jsem si naplánovala, že ve středu můžu pro granule konečně zajít. Bylo pondělí a já věděla, že ve středu budu končit v práci dříve, než obvykle a stihnu otevírací dobu zásilkovny.

Zásilkovna mě ale předběhla. V úterý jsem měla telefonát z neznámého čísla. Volala mi paní ze zásilkovny a vyzvala mě k urychlenému vyzvednutí balíku.

„Dobře, paní, já si zítra zásilku vyzvednu. Proč mi ale voláte, když mám na převzetí balíku ještě téměř týden?“ zajímalo mě.

Paní významně pokašlala, nejspíš volila slova, jak pokračovat.

„Ono nám totiž leze po pobočce spousta brouků a vypadá to, že lezou právě z vaší zásilky,“ oznámila mi.

Ve středu po práci jsem se zašla do pobočky na balík podívat. Obrovský pytel stál v koutě, dál od ostatních zásilek, a skutečně po něm lezli malí černí broučci. Dokonce si v pytli vykousali dírky, kterými se rozlézali po okolí.  Protože se mi v minulosti už stalo, že jsem koupila v hypermarketu granule pro psa a během krmení jsem zjistila, že pytel obsahuje nezvané nájemníky, poznala jsem broučky, kteří obvykle lezou do krmiv a sušených mas. Od tohoto zjištění jsem pečlivě volila prodejce, u kterého jsem granule kupovala. Volila jsem takového obchodníka, u kterého je velký odbyt, nakupují u něj také firmy a hmyz nemá čas balení osídlit. Nyní jsem se nechala zlákat slevou, kterou jsem mohla získat. Krmit ovšem svého milovaného psa takovými granulemi, jako mi zaslal internetový obchod, jsem nemínila. Při představě, že bych si do bytu zavlekla hmyz, se mi zvedl žaludek. Vysvětlila jsem paní v zásilkovně, že takový balíček rozhodně platit a přebírat odmítám.

„Myslela jsem si to,“ přiznala zkroušeně. „Vrátíme balík co nejdříve, vy za to nemůžete,“ řekla nakonec.

Byla jsem ráda, že mě paní nenutí k převzetí živé zásilky, a já si ze studu nebudu muset volit jinou zásilkovnu pro své další objednávky. Ze samé vděčnosti jsem při jednom venčení svého psa zašla do pobočky a paní předala malý dáreček v podobě spreje na brouky. Společně jsme se tomu zasmály.


Nakonec jsem aktivně také napsala do onoho internetového obchodu e-mail, kde jsem vysvětlila, co mě vedlo k tomu, abych od koupě odstoupila. Neodpověděli. Myslela jsem si, že krmiva obchod již nebude nabízet. Mýlila jsem se. Když jsem o pár dní později ze zvědavosti nahlédla na jejich stránky, byla tam. Obchod nabízel dál i stejnou značku a hmotnost granulí, jako jsem si vybrala. Pochybuji, že stihli svůj sklad zbavit obtížného hmyzu. A proto nakupuji sice možná draze, ale kvalitně. A můj pes je mi za to vděčný.


Pegonela - čtenářka
ChytráŽena.cz

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
Hodnocení
Nelíbí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Líbí
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Další fotografie ke článku Příliš drahá sleva:

Příliš drahá sleva
Příliš drahá sleva
Příliš drahá sleva
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
smutné...ale hodně poplatné této době
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Přehledné srovnání bankovních i nebankovních půjček online na Usetreno.cz



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles