Červená řepa - nejoblíbenější receptyČervená řepa - nejoblíbenější recepty Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Kdy se slaví Halloween v roce 2017?Kdy se slaví Halloween v roce 2017? Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Narozeninový poklad
Soutěžte o výhry za
více než 150 000 Kč
do startu zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Úterý 17.10. 2017
Dnes má svátek Hedvika
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Vzrůstající obezita u dětí je i záležitostí dospělých

17. 01. 2015 | Výchova
Na první pohled se téma dětské obezity nemusí zdát tak závažné, jak ve skutečnosti je. Děti „to přece vyběhají“ nebo „se vytáhnou“ - to je velmi častá hláška rodičů a prarodičů. Skutečností ale je, že výskyt obezity u dětí má stále vzrůstající tendenci, přičemž dětská obezita je záležitostí i dospělých. Pokud se v životosprávě dítěte nic nezmění, s velkou pravděpodobností z něj za 10 – 15 let vyroste dospělý jedinec, který má diabetes 2. typu, vysoký krevní tlak, je více ohrožený nádorovými onemocněními...

Žáci základních škol jedí většinou 4-5x denně, ale pravidelně snídá dle průzkumů jen 57% školáků. Nejčastěji pravidelně snídají žáci prvních a druhých tříd. Starší děti, které nesnídají, jako důvod uvádí, že nemají hlad nebo si ráno raději přispí. A právě skupina dětí druhého stupně, která je již samostatnější, se zásadami správné životosprávy pokulhává, což platí i v oblasti sportu.

Je opravdu nezbytné začít více podporovat pravidelnou pohybovou aktivitu dětí, jinak se situace s hmotností a kondicí našich dětí nezlepší.

svačinaA jak jedí děti přes den?

63 % pravidelně svačí, v 70 % jim chystají svačinu rodiče. Nejčastěji to bývá pečivo, šunka, máslo, ovoce a zelenina. Více než polovina dětí si někdy kupuje svačinu ve školních automatech.

Pitný režim je nedílnou součástí správné životosprávy. Většina dětí pije 1-2 litry tekutin denně. Nejčastěji to je voda a neochucené minerálky, voda se šťávou a ovocné čaje. Ale některé děti mají ke svačině i sladkou limonádu, energetické nápoje nebo dokonce alkohol.


A co snídají a svačí vaše děti ?



Zdroj, foto: Centrum prevence

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
Poslat emailem GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Potřebujete stylová a pohodlná křesla do pracovny? Vyberte si kvalitní kancelářské židle Hawaj.

NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KONTAKT  ? Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !

Stříbrňáky