Likér ořechovka - nejoblíbenější receptyLikér ořechovka - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Úterý 01.12. 2020
Dnes má svátek Iva
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Zacvičte si! Pohyb v každé době

23. 10. 2020 | Fitness
-Komerční sdělení-

Podceňovat sílu sportu se vám nemusí vyplatit. Snadno se řekne: „Fitka jsou zavřená, venku se nosí rouška, tak raději budu odpočívat.“ Lidské tělo je ale stavěno na pohyb, nikoliv na celodenní sezení a ležení. Ať už je jakákoliv doba, můžete pro sebe něco udělat. Připravili jsme vám k tomu několik tipů.

První variantou je samozřejmě chůze. Zkuste si nejprve stanovit nějaký splnitelný cíl. Cíle si nastavte denní a středně obtížné, abyste měli šanci je splnit, i když zrovna nemáte lehký den. Nejčastějším faktorem neúspěchu bývá právě velká počáteční ambice.

Plnění cílů si můžete měřit fitness hodinkami, nebo třeba jen chytrým telefonem. Nyní už mají krokoměr téměř všechny modely. Příkladem středně náročného cíle může být třeba deset tisíc kroků denně. Odhadem je to buď půldenní běhání po pochůzkách, nebo dvouhodinová procházka.

Sport v okolíChce to disciplínu


Pokud vám chůze přijde nudná, můžete začít rovnou běhat. Je sice pravda, že chladný podzimní vzduch není nejpříjemnější, nicméně si buďte jistí, že běhat se dá celkem dobře i v zimě. Vezměte si čelenku, nákrčník, pohodlné oblečení a dobré běžecké boty. Začínejte pozvolna a své běhy postupně rozšiřujte.

„Zlepšovat můžete čas, ale i náročnost terénu, výbušnost pomocí sprintů. Pro správnou rozcvičku si po prvních pěti minutách střihněte alespoň něco málo z běžecké abecedy - lifting, skipping, zakopávání, jelení odrazy, běh stranou, atp. Pokud nevíte, jak na to, tipy a videa najdete na Sportu v okolí,“ radí Tereza Vyhnálková ze Sazky.


Odznak všestrannosti


Pokud budete chtít svoje domácí i venkovní tréninky něčím zpestřit, zkuste se zdarma zaregistrovat na www.odznakvsestrannosti.cz, kde si můžete zkusit 10 sportovních disciplín, dělat si vlastní tabulku výsledků a graf, zlepšovat se a vidět výsledky vašeho sportovního úsilí.

Můžete tam být jen anonymně, případně si s kamarády zakládat skupiny a vzájemně se porovnávat. Disciplíny splnila i řada známých osobností jako Jakub Kohák, nebo Roman Šebrle. Zkusíte být lepší než oni? 



Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
24. 10. 2020 11:15 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 11:11 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 11:06 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 11:02 Sebrán "Zlato" za 30 bodů

Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
24. 10. 2020 11:14 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 11:09 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 11:04 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 11:01 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
Super!
Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
DiamantySmajlík
Obrázek uživatelky
profil
24. 10. 2020 11:14 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 11:10 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 11:06 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 11:02 Sebrán "Zlato" za 30 bodů
24. 10. 2020 10:56
Obrázek uživatelky
profil
3 x a 1 x stříbro
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles