Bílý a červený rybíz – zdravé ovoce výrazné chutiBílý a červený rybíz – zdravé ovoce výrazné chuti Léto - čas jahodLéto - čas jahod Jak správně pečovat o orchideje?Jak správně pečovat o orchideje? Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online !
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Úterý 25.06. 2024
Dnes má svátek Ivan
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Fitness Taiti - cvičení pro zdraví a dlouhověkost

1. 06. 2024 | Fitness
Cvičební program pro každodenní cvičení doma i venku, který propojuje západní fitness metody s východní filozofií a praxí s energetickými cvičeními pro zdraví a dlouhověkost. Jedná se o jednoduché pohyby, vhodné pro každého, kdy současně zpevňujeme a posilujeme své tělo a zároveň přeměňujeme esenci kolem nás ve vitální energii, otvíráme energetické dráhy a posilujeme vnitřní orgány.

Co pro cvičení potřebuji


Pro cvičení Fitness Taiti potřebujete jen malinko prostoru. Cvičit můžete kdekoli, doma, venku v kanceláři. Potřebujete kolem sebe jen prostor na upažení, protože je většina cviků na místě. A pak tedy samozřejmě příjemné volné oblečení a pohodlnou obuv.

Fitness TaitiJaké jsou účinky cvičení Fitness Taiti


Ze světa fitness zdravě zpevňujete a posilujete celé tělo - zejména hýždě, boky, stehna, břicho, pas, záda, ramena a hluboký stabilizační systém. Účinky cvičení však tímto nekončí. Dopad je obrovský na vitální energii. Budete cítit, že máte více energie, že máte větší radost ze života, že jste zdravější a psychicky odolnější.

Jakou zvolit obtížnost cvičení


Jedná se o v základu motoricky jednoduché pohyby, kde se postupně zvyšuje obtížnost snižováním těžiště. Každý si tedy najde svou počáteční úroveň, kdy je schopen udržet rovná záda a pomalu vedeně provádět cvičební pohyby. Cvičení je tedy vhodné od úplného začátečníka po zdatného sportovce.

Jaká jsou doporučení pro cvičení Fitness Taiti


Pokud Vám to podmínky dovolí doporučuji držet se následujících pravidel pro lepší, zejména energetické účinky:

    • Cvičte spíše ráno a dopoledne (jangová energie je silnější).
    • Cvičte venku pod širým nebem, kde se cítíte dobře (venku je celkově více energie).
    • Čelem stůjte směrem na jih nebo jihovýchod.
    • Dýchejte plynule a přirozeně nosem, ústa držte zavřená a špičku jazyka držte na horním patře.
    • Stůjte vzpřímeně a držte hlavu v prodloužení trupu.
    • Nastavte si takovou obtížnost cviků, abyste stále udrželi rovná záda.
    • Opakujte cvičení každý den dle vašich časových možností.


1. lekce Fitness Taiti - jdeme cvičit!





Obsah online videa 1. lekce Fitness Taiti
    • Energetické nalazení - dlaně nahoru a dolů - 6x
    • Kruhy přes tělo levou paží - 6x
    • Kruhy přes tělo pravou paží - 6x
    • Kruhy obouruč střídavě přes tělo s přesunem váhy - 12x
    • Kruhy před tělem souběžné s podřepem - 6x
    • Celkem 3 opakování celého cyklu. Postupně snižujeme těžiště.
    • Energetické nacítění a uzavření.


Zdroj, foto:  Taichi Praha


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !