Kurz poskytuje zájemcům základní přehled o problematice ochrany spotřebitele. Absolvent kurzu bude znát základní principy ochrany spotřebitele a svoje práva, což mu pomůže k jejich aktivnímu prosazování. „Stačí znám málo informací a spotřebitel si ušetří velké množství problémů,“ dodává právní poradce SOS Martin Rezek.
Máte-li zájem vyzkoušet si bezplatný spotřebitelský on-line kurz, prosím, následujte tento odkaz.
Kurz je rozdělen do 9 lekcí, ve kterých je spotřebitel postupně seznamován se svými právy. Lekce jsou systematicky rozděleny podle oblastí problematiky ochrany spotřebitele a řeší nejčastější problémy, s nimiž se poradci SOS setkávají v osobních poradnách, v on-line poradně nebo na poradenské lince 900 08 08 08.
Na závěr každé lekce má spotřebitel možnost překontrolovat své nově nabyté znalosti v krátkém testu, jež bude ihned vyhodnocen. Každý spotřebitel, který úspěšně zodpoví alespoň 2 ze 3 otázek na konci každé lekce, se může považovat za spotřebitele znalého svých práv.
Více se dozvíte také na oficiálních webových stránkách Sdružení obrany spotřebitelů.
Hana Nováková
Chytrá Žena.cz
Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu
Školní rok a školní prázdniny v roce 2025/2026
Vánočka - nejoblíbenější recepty
Květina Vánoc - Vánoční hvězda








