Jak vyfouknout velikonoční vajíčkoJak vyfouknout velikonoční vajíčko Nejlepší velikonoční beránek?Nejlepší velikonoční beránek? 5 důvodů, proč nemůžete zhubnout5 důvodů, proč nemůžete zhubnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 19.04. 2019
Dnes má svátek Rostislav
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Hubnutí bez diety? Jde to, stačí změnit své stravovací návyky

7. 02. 2019 | Diety
-Komerční sdělení-

Na první měsíce roku se většina z nás dívá, jako na možnost nového startu. Slibujeme si změny a jsme plni naděje a očekávání. Nejčastěji se naše rozhodnutí týkají právě váhy a fyzické kondice. Slibujeme si, že budeme správně jíst a že se dostaneme do formy. Jenomže nám naše prvotní odhodlání zpravidla dlouho nevydrží.

Důvod je prostý, přijde frustrace z toho, že jsme toho tolik obětovali a přesto nevidíme žádné výsledky. A to je právě ono, tím, že se rozhodneme všechno z gruntu změnit, se dostaneme do stresu a nakonec nezměníme nic. Udělat hodně změn najednou je zkrátka nemožné.

Existuje však způsob, jak to změnit a zhubnout. Tajemství tkví v postupných změnách stravovacích návyků. Když budete změny zařazovat postupně, lépe si na ně zvyknete a váš nový dietní plán bude lépe fungovat, než je začnete dodržovat všechny na ráz. Musíte se zkrátka obrnit trpělivostí a budovat si nové návyky krok za krokem.

změna stravovacích návykůNaplánujte si 3 malé změny každý měsíc


Je to prosté, vytvořte si seznam změn, které chcete ve stravování udělat a každý měsíc si vyberte tři a do těch se pusťte. Když pracujete na vytvoření pouze tří nových návyků po dobu jednoho měsíce, nehrozí, že by vás ochromila snaha soustředit se na příliš mnoho věcí najednou. Do konce měsíce budou tři nové návyky součástí vaší každodenní rutiny a vy budete připraveni provést další tři změny v následujícím měsíci.


Jak to funguje?


Předpokládejme, že tři změny, které provedete teď v únoru, odstraní z vašeho jídelníčku celkem 100 kalorií denně. To na první pohled není moc, ale řekněme, že totéž se děje v březnu, dubnu, květnu a v červnu. Za pět měsíců uděláte celkem 15 malých, udržitelných změn ve svých stravovacích návycích, a váš denní příjem nižší o 500 kalorií nižší. A to stačí k tomu, abyste ztratili až půl kilogramu týdně.

Ujasněte si, na čem chcete začít pracovat


Nejprve se musíte rozhodnout, co je váš problém. Chcete snížit příjem tuků nebo cukrů? Chcete zmenšit porce nebo nemáte ve stravě dostatek ovoce a zeleniny? Zajídáte stres a chcete s tím skoncovat. Až se rozhodnete, co chcete začít řešit, zformulujte změny, které uděláte.

změna stravovacích návyků
Řekněme, že chcete snížit příjem cukrů, vaše nové návyky by mohly vypadat takto:

    • Místo dezertu si budu dávat ovoce.
    • Budu pít o polovinu méně limonád.
    • Přejdu ze slazeného jogurtu na čistý.

Chcete omezit příjem tuků, pak se zkuste držet následujících návyků:

    • Vyměním nezdravé přílohy za zeleninový salát.
    • Přejdu z běžného salátového dresinku na nízkotučný.
    • Budu si do kávy místo plnotučného mléka dávat nízkotučné.

Pokud jsou váš problém příliš velké porce, vyzkoušejte zařadit do svého plánu tyto návyky:

    • Používejte menší talíře.
    • V restauraci požádejte o poloviční porci. Nebo si nechte polovinu jídla zabalit domů.
    • Při přípravě si važte jídlo, abyste měli přehled o množství, které jíte.

Možná to bude trvat celý rok, než změníte svoje stravovací návyky a přejdete kompletně na zdravé stravování. Bude to chtít trpělivost a sebezapření, alespoň z počátku, ale nakonec budete štíhlejší, zdravější a mnohem silnější. Možná máte pocit, že takový systém nemůže fungovat, ale ruku na srdce fungoval vám někdy starý způsob déle než měsíc?




Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj

Další fotografie ke článku Hubnutí bez diety? Jde to, stačí změnit své stravovací návyky:

Hubnutí bez diety? Jde to, stačí změnit své stravovací návyky
Hubnutí bez diety? Jde to, stačí změnit své stravovací návyky
Hubnutí bez diety? Jde to, stačí změnit své stravovací návyky
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !