Interview k nové knize Karel Gott: Má cesta za štěstímInterview k nové knize Karel Gott: Má cesta za štěstím Vodnář - roční horoskop na rok 2022Vodnář - roční horoskop na rok 2022 Jarní prázdniny 2022 - termínyJarní prázdniny 2022 - termíny Velký roční horoskop na rok 2022Velký roční horoskop na rok 2022
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
pondělí 24.01. 2022
Dnes má svátek Milena
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Na cestách i při běžných aktivitách se mohou přihodit různé věci

31. 12. 2021 | Vaše tipy


Příběhy klientů  pojišťovny v roce 2021


Co všechno potkalo při cestování klienty ?

    • Na dovolené v Tunisku spadla při pobytu u bazénu klientovi na hlavu velká kovová cedule se symbolem „Zákaz skákání“, která se uvolnila poryvem větru. Klient měl tržnou ránu na hlavě, kterou bylo třeba zašít.

    • Muž středního věku uklouznul v USA na náledí. Při pádu si vykloubil ruku a navíc zlomil 3 žebra, protože upadl na termosku, kterou měl v batohu.

    • 3 mladé ženy jely na dovolené v Bulharsku na tobogánu, kam je vpustil pracovník hotelového aquaparku. Bohužel tam však nebyl dostatek vody, takže všechny utrpěly bolestivé odřeniny na pozadí a loktech.

    • Klientka musela zrušit svou dovolenou hned po jejím nákupu, protože si ještě v pobočce CK, kde si ji zařídila, zlomila nohu v kotníku, když přehlédla schod.

    • Na dovolené v Bulharsku klient ve spánku roztrhal deku, kterou byl přikrytý. Navíc poškodil židli, a když se ji následně pokoušel opravit, zničil ji ještě více.

    • Klient se koupal v hotelové vaně. Chtěl se posadit, zapřel se nohama do čela vany, jenže ta tlak nevydržela a praskla. Kromě prasklé vany jsme hradili i opravu vytopeného pokoje. 

    • Klientka si v Madridu půjčila elektrickou koloběžku. Když na ní jela, přehlédla níže položenou větev a po pádu utrpěla mnohačetné pohmožděniny.

    • Při snowboardingu v Itálii si klient pádem vyhodil rameno. Byl odborně ošetřen v blízké nemocnici a zůstával v penzionu. Jenže následující den uklouzl na schodech a rameno si vykloubil znovu, Celá procedura s ošetřením se tak opakovala.

    • Při opalování na pláži v Řecku klientka dvakrát přisedla čmeláka, který ji pokaždé píchnul do hýždí. Po původním ošetření domácí pálenkou místo vpichu napuchlo a klientce jsme zařídili odpovídající ošetření a injekci.

    • Klienti byli na výletech na velbloudech. Jeden velbloud zkolaboval, druhý, který k němu byl přivázán, se z toho splašil a shodil našeho klienta na zem. Přivolaný doktor si poradil s vyraženým dechem i pohmožděnými žebry a zády klienta.

Na co ani to nejlepší cestovní pojištění nestačí


    • Dvě klientky podcenily v Rakousku výstup na ferraty a když zdolaly jeden úsek, nevěřily si na další cestu. Kontaktovaly záchranáře, kteří poslali vrtulník. Když po nás chtěly tento zásah proplatit, ukázalo se, že si pojištění cíleně sjednaly až ve chvíli, kdy čekaly na vrtulník.

    • Klientka měla pozitivní test na COVID-19 v Itálii, kde měla nastoupit na výletní loď. Proto chtěla uplatnit pojištění storna. Jenže žádné neměla, tak si ho po oznámení výsledku testu v Itálii účelově dokoupila. Už to samo by byl problém, ale klientka si navíc sjednala jen cestovní pojištění bez pojištění storna.

    • Klient chtěl proplatit letenku a část dovolené, protože se vrátil do ČR, aby si vyzvedl svůj kufr. Po příjezdu do Egypta totiž zjistil, že má s sebou místo svého kufr své přítelkyně, která nemohla odcestovat.

    • Na dovolené v Turecku si klient uštípl kousek zubu. Odmítal se ale podrobit ošetření v místě, protože nevěří místním zubařům. Když se vrátil do ČR, žádal po nás proplacení částky, kterou nám ušetřil za to, že se šel ošetřit až v ČR.

    • Klientovi nedorazila včas zavazadla na dovolenou v Kostarice. Dokoupil si proto nutné věci, a aby je měl v bezpečí, přikoupil si také malý trezor. Náhradní osobní věci jsme samozřejmě proplatili, ale trezor ne:-)

    • Klient chtěl stornovat zájezd, protože poslal peníze na jiný účet. I když peníze získal zpět, na cestu už nechtěl odletět. Špatný účet pro něj bylo jasné znamení, že nemá nikam cestovat.



Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !