Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimuTipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu Zazimování begóniíZazimování begónií Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Středa 01.12. 2021
Dnes má svátek Iva
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Pečujte o své dlaně a chodidla: těmi všechno začíná!

5. 11. 2021 | Péče o tělo
Víte, že i naše tělo má své „koncovky“? Jsou jimi chodidla a dlaně. Právě od nich začíná pohyb, ony se starají o naši stabilitu. A proto se o ně musíme patřičně starat. Přinášíme vám několik cviků, které zajistí, že naše chodidla i dlaně budou jako znovuzrozené.

1. Hopík probudí chodidla


Malým pevnějším hopíkem nebo menším míčkem (ideálně takovým, který je určen přímo pro masáž chodidel) projedeme pod klouby všech prstů a jemně vždy zatlačíme. Postupujeme přes celou plosku, promasírujeme ji a stejně tak postupujeme i u přechodu k patě. Do hopíku můžeme více zatlačit a rolovat ho rychlými pohyby pod celým chodidlem. Tím ho krásně aktivujeme. Je to skvělá technika, kterou oceníte i před běháním. Vaše chodidla pak budou na sport ideálně připravená.

Tip: Pokud vás trápí hallux (vbočený palec), umístěte malý míček mezi palec a ukazováček, čímž se palec začne hezky vybočovat. Chvíli tak vydržíme a opakujeme, jak často to jde.

2. Ruce si zaslouží masáž


Ruce jsou částí těla, na kterou zapomínáme, a přitom nás tak často bolí. Stačí si přitom sednout a celé ruce od zápěstí až po ramena promasírovat – třeba opět míčkem. Pro větší intenzitu můžeme ruku poté položit na předloktí a promasírovat ji také hezky z vrchu.


3. Osvobozující osmičky pro bolavá zápěstí


S čím se maséři a fitness trenéři také často setkávají, je bolest zápěstí. „To nás bolí ze špatného opírání se, když máme například při cvičení propnuté lokty. Ty je dobré mít vždy lehce pokrčené, aby se loketní jamky „koukaly“ na sebe. Nejvíc by měly být zatížené prsty, a naopak trochu odlehčená zápěstí, prsty vždy směřují dopředu. Když bolí zápěstí, můžeme dát ruku v pěst a dělat osmičky, když bolí karpály, je vhodné ruku v této oblasti jakoby ždímat,“ radí odbornice.


Zdroj, foto: FISAF.cz

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !