Zazimování begóniíZazimování begónií Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty Tipy na dekorace pro krásnější podzim a zimuTipy na dekorace pro krásnější podzim a zimu
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Neděle 05.12. 2021
Dnes má svátek Jitka
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Trénujte své tělo i mysl

23. 06. 2021 | Fitness
Všichni dobře víme, že abychom se dostali do formy, musíme se vytrvale věnovat fyzickému tréninku. Profesionální sportovci navíc často uvádějí, že psychická stránka je pro jejich výkonnost stejně klíčová jako každodenní fyzický trénink. Podívejte se na klíčové fyzické a mentální faktory, které vám mohou pomoci ve vaší cestě za lepší fyzičkou.

Ne každý si uvědomuje, že stav naší mysli je při cestě za vysněnými cíli stejně důležitý jako fyzická příprava. Je proto dobré přistupovat k tréninku holisticky a soustředit se jak na fyzickou, tak na psychickou stránku.


7 pilířů úspěšného tréninku



Vyváženost – zásadní je vyvážený přístup ke cvičení, který stojí na pěti klíčových složkách tělesné zdatnosti: složení těla, kardiorespirační vytrvalosti, svalové síle, svalové vytrvalosti
a flexibilitě. Ujistěte se, že je vaše cvičení vyvážené a všechny tyto složky zohledňuje.

úspěšný trénink

Bezpečnost – pokud chcete dosáhnout stanovených cílů a zároveň předejít zraněním, je nezbytné zvolit optimální zátěž. Chcete-li tvarovat své tělo, musíte na něj dávat pozor. Při cvičení můžete jít na doraz, nesmí to však být na úkor správné techniky.

Personalizace – cvičební plán by měl být vždy založen na vašem dosavadním postupu, současné úrovni a budoucích cílech. Každý někde začínáme – zvolte takový startovní bod, který je pro vás nejlepší-

Výživa – znalost správných zásad výživy před, během a po cvičení je pro dosažení cílů zásadní.

Životní styl – cvičení je důležitou, ale ne jedinou složkou zdravého životního stylu. Ten dále zahrnuje spánkový režim, hygienu, výživu, podporu okolí a mezilidské vztahy. Všechny tyto faktory ovlivňují vaši schopnost dosáhnout stanovených cílů a dlouhodobě si úspěšné výsledky udržet.

Koncentrace – vyhraďte si před každým cvičením čas na mentální přípravu. Využijte ji k tomu, abyste si naplánovali cvičební program a připravili výživu a nápoje nezbytné před a během cvičení. Při samotném tréninku tak nemusíte na nic myslet a můžete se plně soustředit. Dokonalá koncentrace vede ke zlepšení techniky, což bude mít pozitivní vliv na vaše výsledky.

Motivace – důležitý je rovněž celkový elán a odhodlání dodržet stanovené cvičební a výživové plány. Zkuste si denně nebo alespoň jednou za týden psát pozitivní afirmace, které vám dodají motivaci. Když dosáhnete svých cílů, stanovte si další.

Pokud chcete trénovat naplno, potřebujete najít přístup, který vám pomůže vybudovat psychickou i fyzickou sílu. Pomocí těchto sedmi pilířů se můžete ujistit, že jste opravdu na správné cestě k úspěchu. Věnovat čas psychické stránce tréninku se opravdu vyplatí – pokud budete věnovat čas všem zmíněným aspektům, váš trénink se ještě více zefektivní.


Zdroj, foto: Herbalife Nutrition

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !