8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! MDŽ nebo Den matek?MDŽ nebo Den matek?
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Neděle 05.05. 2024
Dnes má svátek Klaudi
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Když cestovní kancelář neplní sliby

26. 07. 2013 | Praktické rady
Dětské animační programy v češtině jsou lákadlem pro mnohé rodiče, kteří plánují rodinnou dovolenou. Po příjezdu ovšem zjistí, že animační programy chybí, nebo jsou jen v cizím jazyce. Mají právo reklamovat, což ovšem jejich představu o klidné dovolené nenaplní.

Na naší poradenské lince si opakovaně stěžují zákazníci, kteří se na dovolené nedočkali požadovaného animačního programu. Rada je v tomto případě zřejmá – reklamovat zájezd u cestovní kanceláře, se kterou zákazník uzavřel smlouvu. Pokud je pro klienty animační program nezbytnou podmínkou pro uskutečnění zájezdu, radíme ověřit předem z nezávislých zdrojů, zda a v jaké podobě skutečně probíhá.

Reklamací se v ideálním případě domohou pouze slevy z původní ceny,
a to ve výši 5 - 10 %.

Když cestovní kancelář neplní slibyPamatujte si. Jste-li nespokojení s nevyhovující úrovní ubytování, která spočívá například v nedostatečném úklidu, chybějících ručnících na pokoji, nízkém množství stravy v rámci programu all inclusive či nefunkčním bazénu, upozorněte na místě delegáta cestovní kanceláře a požádejte jej o zjednání nápravy. Nebude-li ovšem možná, nechte si vystavit od delegáta či personálu hotelu potvrzení o nedostatcích pro účely reklamace. Tu poté musíte uplatnit do tří měsíců od skončení zájezdu, jinak právo zaniká.

Pokud si nechcete nechat nespokojenost s dovolenou jen pro sebe, můžete být často překvapeni, že s vámi cestovní kancelář nebude chtít komunikovat, případně vám nabídne místo standardní slevy z ceny zájezdu jen peněžní poukázku či slevu na příští zájezd. Doporučujeme nenechat se odbýt. Pomoci zorientovat se v tom, na jakou výši slevy máte nárok, může také tzv. Frankfurtská tabulka slev, kterou lze v podobných případech použít jako vodítko. V krajním případě se můžete obrátit se stížností na Českou obchodní inspekci či uplatnit svá práva u soudu.


Zdroj: Dtest.cz


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
nedat se, nedat se, nedat seSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
Je lepší jen individuálně ,sám si vše zařídit a je klid.
Obrázek uživatelky
profil
člověk má znát svá právaSmajlík
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles