5 důvodů, proč nemůžete zhubnout5 důvodů, proč nemůžete zhubnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty Bezová šťáva a bezový sirup - nejoblíbenější receptyBezová šťáva a bezový sirup - nejoblíbenější recepty Rebarborový koláč - nejoblíbenější receptyRebarborový koláč - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Čtvrtek 25.04. 2019
Dnes má svátek Marek
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

3 cviky pro kulatý zadek!

11. 04. 2019 | Fitness
Venku se pomalu otepluje. Tím přichází i čas na upnuté sukně a šortky. Proto si dnes ukážeme cviky pro kulatý a pevný zadeček.

Dnešní sestavu cviků opět zvládne úplně každý. Budete potřebovat jen expandér a židli, případně stěnu, stůl nebo jinou oporu. Jedná se o cviky zaměřené čistě na zadek. Na jeho pevnost a kulatost. Ale nezapomeňte, bez správného jídelníčku to nikdy nepůjde.

Soustřeďte se především na správnost provedení, žádné pohyby neprovádějte švihem a u všech cviků se snažte soustředit na dýchání do břicha. Pokud nevíte jak na to, zde jsme se to učili. Pokud by Vás u jakéhokoliv cviku začala bolet bedra, na chvíli si povolte, uvolněte je a pak začněte znovu. Hýžďové svaly nám totiž zajišťují nejen krásné pozadí, ale i stabilitu kyčlí, postavení pánve a tím i postavení beder a vzpřímenou chůzi!

3 cviky pro kulatý zadek!Zanožování ve stoje

Expandér si natáhneme nad kotníky. Stoupneme si k židli a chytneme se opěradla. Stojnou nohu mírně pokrčíme (pérujeme v koleni), druhá noha je natažená a špičku taháme do „fajfky“. Horní nohu pomalu a kontrolovaně zanožujeme dozadu v co největším rozsahu pohybu. Důležité je udržet zpevněný střed a neprohýbat se v bedrech ve snaze dostat nohu co nejvíce dozadu. Měli bychom cítit jen hýždě. Opakujte 20x na každou stranu ve 4 sériích.

Unožování ve stoje

Expandér si natáhneme nad kotníky. Stoupneme si k židli bokem a jednou rukou se chytneme opěradla. Druhá ruka je v bok.  Stojnou nohu mírně pokrčíme (pérujeme v koleni), druhá noha je natažená a špičku taháme do „fajfky“. Pomalu a kontrolovaně unožujeme do strany v co největším rozsahu pohybu. Důležité je udržet zpevněný střed a neprohýbat se v bedrech ve snaze dostat nohu co nejvíce nahoru. Měli bychom cítit jen hýždě. Opakujte 20x na každou stranu ve 4 sériích.

Dřep

Expandér si natáhneme nad kolena. Rozkročíme nohy cca na šířku ramen. Špičky vytočíme mírně ven a srovnáme se. Stáhneme ramena a nadechneme do břicha. Uděláme dřep tak, že tlačíme kolena od sebe (jdou za špičkami) a s výdechem se vrátíme do počáteční pozice. Opakujte 20x ve 3 sériích.

Autorka: Monika Šveňhová
Osobní fitness trenér


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj

Další fotografie ke článku 3 cviky pro kulatý zadek!:

3 cviky pro kulatý zadek!
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !