Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Kdy se slaví Halloween v roce 2017?Kdy se slaví Halloween v roce 2017? Červená řepa - nejoblíbenější receptyČervená řepa - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Narozeninový poklad
Soutěžte o výhry za
více než 150 000 Kč
do startu zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Úterý 24.10. 2017
Dnes má svátek Nina
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Jak zhubnout po porodu?

24. 05. 2015 | Fitness
Přestože je šestinedělí jedno z nejkrásnějších období v životě ženy, často se stává, že novorozené maminky propadají depresi. Ať už z toho, když si uvědomí, že tato změna je opravdu na celý život nebo z toho, že se necítí úplně ve své kůži. Jeden ze způsobů, jak se s tím vypořádat, je opět dosáhnout vnitřní rovnováhy.

Určitě se shodneme na tom, že s miminkem přichází zodpovědnost, nedostatek spánku a minimum volného času. Nejednou se ovšem ukázalo, že pokud nevypadáme nejlépe, tak se nejlépe ani necítíme. Nikdo nečeká, že se žena týden po porodu zablýskne ve společnosti ve stejné formě jako dříve a čekat byste to neměly ani vy. Naopak si musíte uvědomit, že holt něco obětujete a nějaký čas vám to zabere.

1)    Jezděte na bruslích. Mezi problémové partie patří bezesporu stehna a zadeček. Nemusíte ovšem zoufat. Na další procházku s kočárkem nazujte kolečkové brusle, vezměte kamarádku a můžete vyrazit. Pokud na brusle není vhodné počasí, přihlaste se s miminkem na plavání pro děti. Nejen že jej tak naučíte pozitivnímu vztahu k vodě, ale navíc budete mít nějaký pohyb.

Jak zhubnout po porodu?2)    Využívejte času u televize. Pokud jste zvyklé koukat každý večer na zprávy nebo na seriál, využijte tohoto času třeba ke kardio cvičení. Obyčejný rotační disk nebo pás na běhání vyžaduje minimum pozornosti a soustředění a garantujeme vám, že se vám bude poté mnohem lépe usínat. Mimochodem spánek a jeho kvalita je jedním z nejdůležitějších aspektů psychické a fyzické kondice.

3)    Hlídejte si stravu. Ač máte pocit, že byste nejraději snědly celou krávu, zkuste dodržovat alespoň základní zásady zdravé výživy. Nikdo vám nebude vyčítat kousek čokolády nebo řízek, ale pamatujte, že nic se nemá přehánět. Pokud byste ovšem pořád jedly jen sladkosti, pamatujte, že to nejste vy, ale vaše tělo žadoníc o sacharidy. Potom navštivte odborníka, který vám poradí alternativní potraviny, které vám sacharidy doplní. Nedojídejte po dětech!

4)    Naučte se cvičit s vlastní vahou. Pokud nemáte čas chodit do posilovny, není to vůbec na škodu. Naopak cvičení s vlastní vahou, pokud ho provádíte poctivě, je nejúčinnější a můžete ho provozovat doma. Většinou vám postačí takové pomůcky jako židle či plné plastové láhve, a ty najdete v každé domácnosti

I když máte pocit, že nemáte sílu na další výdej energie, vězte, že za výsledky budete ve finále rády.  Určitě nejste první a poslední, kdo se s přebytečnými kily navíc potýká.

Zdroj: ZPMVČR

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
Poslat emailem GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Potřebujete stylová a pohodlná křesla do pracovny? Vyberte si kvalitní kancelářské židle Hawaj.

NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KONTAKT  ? Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !

Zlaťáky