Červená řepa - nejoblíbenější receptyČervená řepa - nejoblíbenější recepty Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Kdy se slaví Halloween v roce 2017?Kdy se slaví Halloween v roce 2017? Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Narozeninový poklad
Soutěžte o výhry za
více než 150 000 Kč
do startu zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 20.10. 2017
Dnes má svátek Vendelín
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Užijte si letní odpočinek štíhlá a ve formě

22. 06. 2015 | Krása
-Komerční sdělení-

Naturamed.cz











Ať už se chystáte na dovolenou nebo chcete letošní léto strávit doma, nezapomeňte svému tělu kromě kýženého odpočinku a vnějšího zkrášlování dopřát také občerstvující výživu a dostatek pohybu. Léto nahrává vyvážené stravě s dostatkem ovoce, zeleniny a také ryb, bohatých na omega-3 mastné kyseliny. Právě ony jsou pro naše zdraví nepostradatelné a nemalou roli hrají i při udržování štíhlé linie.


Omega MarineI když omega-3 mastné kyseliny patří mezi jedny z nepřínosnějších živin pro správnou funkci srdce, mozku, očí nebo svalů, zpravidla je zapomínáme do našeho jídelníčku pravidelně zařazovat. Jejich dostatečná konzumace by přitom prospěla nejen celkovému zdraví a imunitě, ale mohla by pomoci i s hubnutím do plavek. Omega-3 mastné kyseliny totiž zvyšují citlivost organismu na inzulín, a díky tomu již na začátku hubnoucího procesu přispívají k redukci tělesného tuku. Ve velkém množství jsou omega-3 mastné kyseliny obsaženy třeba v tuku mořských ryb, takže prvním krokem ke zdravému a krásnému tělu by měla být pravidelná dávka rybího masa. Většina letních dovolenkových destinací nabízí výborné čerstvé ryby v nejrůznějších lákavých úpravách, svůj zdravý návyk na pravidelnou dávku rybího masa si proto můžete začít pěstovat právě v letním období. Vaše tělo bude na ozdravení jídelníčku pozitivně reagovat a přidáte-li pravidelný pohyb, jste na nejlepší cestě k dlouhodobému udržení dobré kondice a štíhlé linie.

Simona StašováTo už dávno ví i oblíbená herečka Simona Stašová, která se netají  tím, že o svůj zdravý životní styl a skvělou kondici denně dbá: „Hned po ránu si zacvičím a dám si kousek ovoce. Jím hodně zeleniny a taky si dám denně dvě tobolky rybího tuku, které jsou skvělé pro imunitu, srdce, mozek a dokonce i pro krásnou pleť a štíhlou linii,“ říká herečka s úsměvem.

V přípravách na léto tedy nezapomeňte na kvalitu svého jídelníčku. Zdravou stravu obsahující dostatek ovoce, zeleniny a luštěnin vyvažujte častou porcí rybího masa nebo si přísun omega-3 mastných kyselin doplňte prostřednictvím kvalitního výživového doplňku. Kapsle OmegaMarine Forte+ obsahují čerstvý olej z tuku norského lososa a pro jejich dostatečný příjem stačí sníst dvě denně.


Více informací najdete na www.naturamed.cz.


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
Poslat emailem GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Potřebujete stylová a pohodlná křesla do pracovny? Vyberte si kvalitní kancelářské židle Hawaj.

NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KONTAKT  ? Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !

Stříbrňáky