Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024 8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 26.04. 2024
Dnes má svátek Oto
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Vrabčí hnízdo místo účesu? Reklamujte!

2. 03. 2013 | Péče o vlasy
Křivý účes, oranžová barva namísto požadované blond či vypadávající prodloužené vlasy. Pokud zákazníci natrefí na nezkušeného či neschopného kadeřníka, nemusí si nechat nevzhledný výsledek jeho práce líbit.

Každý zákazník má právo reklamovat účes, který neodpovídá jeho požadavkům. Výhrady by měl uplatnit co nejdříve, tedy ihned po dokončení práce kadeřníkem a před jejím zaplacením. „Podle povahy vady je pak možné v prvé řadě žádat bezplatnou nápravu,“ vysvětluje vedoucí právní poradny Lukáš Zelený a dodává: „Není-li možné nedostatek odstranit, zákazník má právo požadovat slevu z ceny.“

Na výsledné podobě účesu je třeba se shodnout již na počátku návštěvy. „Ideální je kadeřníkovi podrobně vysvětlit, jakou má zákazník představu. Vrabčí hnízdo místo účesu? Reklamujte!Pokud je možné doplnit ji obrázky, je to vhodnější pro přesnou znalost tvaru a odstínu účesu,“ říká Lukáš Zelený. I samotný tvůrce by se měl vyjádřit, zdali výsledek bude odpovídat představě klientky či klienta, zejména s ohledem na kvalitu a původní barvu vlasů.

Už v okamžiku vytváření účesu je na místě kontrola a kdykoliv má klient pocit, že se jeho představa rozchází s vytvářeným výsledkem, měl by zasáhnout. Pokud není zákazník spokojen s výkonem kadeřníka, může kdykoliv využít svého zákonného práva odstoupit od smlouvy o dílo, kterou v nepsané formě s kadeřníkem uzavírá. „V takovém případě je povinností klienta zaplatit práce do té doby již vykonané,“ upozorňuje Lukáš Zelený.

Jiná situace nastává, pokud dojde například ke škodě na klientově majetku (zabarvení oděvu) či na zdraví (vypadávání vlasů či nechtěné střihnutí). V takovém případě má zákazník právo na finanční kompenzaci. „Pro vyčíslení skutečné škody je nezbytné vše řádně zdokumentovat, případně kontaktovat podle potřeby i lékaře či soudního znalce, z jejichž zprávy může vycházet soud v následujícím sporu,“ uzavírá Zelený.

Zdroj: dTest


Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
 



Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
Tak tohle kdybych věděla dřív... to co mi udělala kadeřnice na hlavě, tak to byla hrůza! Navíc to ani nijak nešlo zpravit, ale nenadělala jsem nic Smajlík Začala jsem pak poprvé brát Donnu Hair, aby se mi vlasy zase vyživily a zjistila jsem díky tomu, že je perfektní. Vlasy po ní zesílily, navíc začaly mnohem více růst. Teď si ji kupuju v pravidelných intervalech a jsem moc spokojená.
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles