Houbový guláš - nejoblíbenější receptyHoubový guláš - nejoblíbenější recepty Kdy se slaví Halloween v roce 2017?Kdy se slaví Halloween v roce 2017? Červená řepa - nejoblíbenější receptyČervená řepa - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Narozeninový poklad
Soutěžte o výhry za
více než 150 000 Kč
do startu zbývá:
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
pondělí 23.10. 2017
Dnes má svátek Teodor
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Drastické diety musí skončit

11. 07. 2014 | Diety
Za poslední roky se objevilo spoustu „osvědčených“ diet, ale pomůže nám radikální dieta skutečně zhubnout, aniž bychom musely celkově změnit svůj životní styl? To by bylo divné, nemyslíte? Pokud chceme se svou postavou něco udělat, měly bychom do svého denního režimu zapojit aktivní pohyb.

Diety bez pohybu jsou nesmysl – hubneme totiž nejen tuky, ale i aktivní hmotu. Budeme se cítit slabé a vysílené a po skončení diety přijde na řadu jojo efekt. Vyměňme tedy diety za pohyb. Ráno si zacvičme alespoň čtvrt hodiny posilovací cviky na partie, které potřebují zpevnit. Po práci to může být bazén nebo běhání v parku a o víkendu squash či kola. A co nám ještě pomůže?

Správný jídelníček


Jíst zdravě a hlavně vyváženě. Nejen vyznavači zdravého životního stylu, ale i odborníci vám potvrdí, že razantně změnit jídelníček může mít na organismus nepříznivé účinky. Dejte si pozor a nesestavujte si jídelníček samy, to může mít katastrofický dopad na vaše zdraví. Některých látek budete mít nadbytek a dalších naopak nedostatek.

Drastické diety musí skončitPokud chcete změnit svoje stravování, začínejte opatrně a v případě jakýchkoliv pochybností se obraťte na výživového poradce. Ale nezapomeňte také na to, že pokud si budete neustále něco odpírat, tak sice možná nepřiberete, ale po psychické stránce se budete cítit mnohem hůř. Takže klidně hřešte s rozumem a pokud nechcete cítit výčitky, řekněte si, že si za každý dortík nebo kousek čokolády přidáte sport navíc!

Rozložte si správně jídla


Nezapomínejte na správné rozložení jídel a vždy začínejte snídaní. Rozhodně nevynechávejte oběd a dopřejte si i lehkou večeři. Mezi těmito třemi hlavními jídly by měly být dvě až tři svačiny. Pokud máte strach, že s novým jídelníčkem budete mít hlad, pomůže vám vláknina. V lékárnách a drogeriích jí najdete hned několik druhů. Kromě toho že vás vláknina nasytí, pomůže vám dosáhnout lepšího trávení a pravidelného vyprazdňování. Velmi dobré jsou i ovocné moučky. Ty obsahují nejenom vlákninu, která vás zasytí, ale i vitaminy, které jsou k úspěšnému a zdravému snižování váhy nezbytně nutné.

Optimismus nade vše


Řada z nás když má špatnou náladu nebo splín, tak ho zahání jídlem. Hubněme tedy s dobrou náladou. To není jednoduché, protože změny, byť k lepšímu, mohou být pro psychiku zpočátku náročné. Hledejme proto pomoc v přírodě. Čaj z meduňky nebo levandule příjemně uklidní, třezalkový působí přímo jako lehké antidepresivum. Nebo vyzkoušejte biobachovky - konkrétně kombinovanou esenci Deprese, která vám pomůže dostat se přes pocity sklíčenosti a mrzutosti.

Nápoje, které vás podpoří


Naslouchat přírodě můžete i při hubnutí samotném. Tradiční indická medicína, ajurvéda, zná byliny, které pomáhají při hubnutí. Dostupné jsou zejména v podobě kávovinových směsí. Vyměňte tedy kofeinovou kávu za ajurvédskou s obsahem himalájské byliny Garcinia, která napomáhá ke snížení tělesné hmotnosti. Obsahuje totiž hydroxicitronovou kyselinu (A.H.C.), která omezuje tvorbu cholesterolu, zabraňuje vzniku a ukládání tuků a snižuje chuť k jídlu.

A dalším nápojem, který pomáhá ke snížení hmotnosti, je zelená káva. Jedná se o nepražená zrna kávy arabiky. Vybírat můžete z mnoha příchutí např. vanilkové, kokosové a s kardamomem. Zelená i ajurvédská káva obsahují také čekanku lékařskou, která podporuje trávení. Ale nezapomínejte, že správného účinku podpůrných káv na hubnutí lze dosáhnout pouze ve spojení se zdravým životním stylem.

TIP na kávu pro štíhlou linii:


Vyzkoušejte recept na přípravu ledové kávy, která vás nejen osvěží, ale také vám pomůže na vaší cestě k vysněné postavě.

Ledová káva
1/4 čajové lžičky ajurvédské kávy s bylinou Garcinia
vařící voda
led
dle chuti mléko
cukr či med

Kávu nasypeme do šálku (1,5 dl) a zalijeme vroucí vodou, poté necháme vychladit. Do skleničky dáme led, přes který pomalu nalijeme připravenou kávu. Podle chuti osladíme cukrem či medem a můžeme přidat i mléko, které opatrně nalijeme přes lžičku nebo po stěně skleničky. Pijeme 2x – 3x za den po dobu 4 – 6 měsíců cca 30 minut před jídlem.

Zdroj, foto: Kompliment Institut

Vendula Vrablová
ChytráŽena.cz

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
Poslat emailem GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj


Komentáře
Obrázek uživatelky
profil
nedržím a nehodlám se jimi zatěžovat,snažím se jíst zdravě,s mírou a zatím v poho
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Potřebujete stylová a pohodlná křesla do pracovny? Vyberte si kvalitní kancelářské židle Hawaj.

NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY KONTAKT  ? Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles

Stříbrňáky