Rybízová marmeláda - nejoblíbenější receptyRybízová marmeláda - nejoblíbenější recepty Čas malinČas malin Bramboráky - nejoblíbenější receptyBramboráky - nejoblíbenější recepty Nakládané zelí - nejoblíbenější receptyNakládané zelí - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Úterý 21.08. 2018
Dnes má svátek Johana
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 
Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Jak jsem zaprášenému rotopedu vdechla druhý život

17. 12. 2017 | Vaše příběhy
Jezdím čtyři týdny denně 10 km na rotopedu a chtěla bych se s Vámi podělit o to, co jsem zažila, poznala a zjistila, a třeba Vás i inspirovat, vrátit do života „němého sluhu“, který roky slouží jako věšák na prádlo. Spálí se za těch 10 kilometrů 150 kcal a zabere to kolem 20 minut. Jezdím zatím na ten nejnižší převod a dvojku tam dám, až těch 10 km pravidelně ujedu pod 17 minut.


Proč právě „10 km“, ptáte se? Je to pro mě totiž psychicky stravitelnější než „20 minut“. Ačkoliv zhruba to vyjde nastejno, máte šanci pílí, tréninkem a snahou získat lepší čas, minimum mám 16:40, maximum 22:40. A neboť člověk je tvor svéhlavý a má rád nad věcmi kontrolu, ani já nejsem výjimkou - i mně lahodí, když běh událostí můžu ovlivnit, a čas je svým vlastním pánem, ne tak tempo. Jezdím zatím tempem kolem 35 km/h.

Když jsem jela svých dennodenních 10 km na rotopedu poprvé, nevěděla jsem, co se zády. Bolela mě, a to dost. Kroutila a hrbila jsem se jako paragraf, chtěla jsem napodobit cyklisty a závodníky, kteří jsou na kole v předklonu, nemohla jsem v té pozici dlouho vydržet, pak jsem si zas ta shrbená záda narovnávala o zeď, až jsem hlavou narážela do vypínače.

rotopedPři jízdě na rotopedu je vhodné držet záda ve zcela přirozené poloze: neshrbená a ne násilím narovnaná, abychom si nekřivili páteř, což by vedlo až k poškození plotének. A nechceme se sportem dostat k trvalé invaliditě, ale k lepší kondici.

Druhý den po první jízdě Vás bude bolet zadek. Pekelně. Celé dva následující dny se budete pohybovat jako ... kačer. Nesvádějte to na neergonomické sedadlo. Prdelka si zvykne. Není to masochismus, vyplatí se to. Je to jako když si koupíte nové boty, také si noha zvykne, nebo se roztáhnou botky. Krása bolí.

Ještě si projdete následnou bolestí lýtek, budete si je promazávat Alpou - masážním krémem a místo hlavy budete na polštář do výšky dávat nohy kvůli prokrvení. Bolest stehen, ta je znát hned při jízdě, pomáhá je dlaněmi proplácat.

Zatím se mi nedaří hubnout, ale zaznamenala jsem víc elánu a energie, pružnější tělo, zvládnu dát nohy za hlavu! Když jsem kolikrát přes den ospalá, jízda na rotopedu mě příjemně nakopne - není to ten úzkostlivý neklid, ale příjemná, kreativní energie a dobrá nálada.


WolfLake - čtenářka
ChytráŽena.cz

Tento článek také můžete
* Přidat do oblíbených FACEBOOK Přidat na Facebook
GOOGLE Přidat na Google
TISK Vytisknout Linkuj
Hodnocení
Nelíbí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Líbí
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Další fotografie ke článku Jak jsem zaprášenému rotopedu vdechla druhý život:

Jak jsem zaprášenému rotopedu vdechla druhý život
 
Čtěte také



Komentáře
Žádné komentáře
Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !